حجت الاسلام طزری در خطبه های نماز جمعه:

ائتلاف علیه ایران در منطقه شکست خورده است

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۲:۰۵
کد خبر: ۵۶۴۱۲۸
ائتلاف علیه ایران در منطقه شکست خورده است
امام جمعه خیرآباد بیان داشت: پیگیری روند صلح بین فلسطین و رژیم صهیونیستی ریاض صریحاً اعلام کرده است که حاضر است با رژیم جعلی روابط داشته باشد و قصد دارد با ورود کشور های اسلامی دیگر از قبیح کار خود کم کند و رسماً رژیم جعلی و غاضب را به رسمیت بشناسد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، امام جمعه خیرآباد حجت الاسلام طزی در خطبه اول نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم از زبان امام سجاد(ع)گفت: ماه رمضان ، ماه روزه گرفتن است ماه تسلیم شدن است، اینکه انسان در این ماه تسلیم اوامر الهی گردد و از خواسته های نفسانی تبعیت نکند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طزری در خطبه دوم نمازجمعه این هفته خیرآباد  ضمن اشاره به اینکه در هفته گذشته رئیس جمهور جدید آمریکا در سفر خارجی خود به عربستان سفر کرد و در اجلاس شرکت کردند که بیش از 50 کشور اسلامی در آن حضور داشتند گفت: اگر دیپلماسی خارجی فعال بود بسیاری از این کشور های مسلمان در این اجلاس شرکت نمی کردند متاسفانه دیپلماسی کشور مشغول تبلیغات انتخاباتی بود و این شد که کشور های اسلامی در این اجلاس شرکت کردند.

وی افزود: چند هدف از این سفر را می توان بدست آورد هدف اول آن بود که در این اجلاس ائتلاف عربی، غربی عبری علیه ایران اسلامی رسماً اعلام شود یعنی ایران اسلامی بداند امروز در منطقه با یک ناتوی اسلامی طرف است. دوم آمریکا با معامله 100 میلیارد دلاری تسلیحاتی با عربستان اقتصاد آمریکا را نجات دهد. این در حالی است که همین آمریکا سعی دارد با تحریم های بیشتر صنعت دفاعی کشور را تعطیل کند و مایه تعجب است که عده ای از مسئولان هم صحبت از مذاکره می کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان ما را به انواع و اقسام سلاح های نظامی مسلح می کنند آنوقت صحبت از موشک های بالستیک ایران اسلامی می کنند و عده ای هم از روی جهالت آن را می پذیرند.

 

وی در ادامه گفت: هدف سوم مقابله با انصارالله یمن است عربستان بیش از 2 سال است که در باتلاق یمن گیر کرده است و قصد دارد با کمک کشور های اسلامی دیگر در از  این باتلاق خارج شود و  بر یمن غلبه کند

امام جمعه خیرآباد بیان داشت: پیگیری روند صلح بین فلسطین و رژیم صهیونیستی ریاض صریحاً اعلام کرده است که حاضر است با رژیم جعلی روابط داشته باشد و قصد دارد با ورود کشور های اسلامی دیگر از قبیح کار خود کم کند و رسماً رژیم جعلی و غاضب را به رسمیت بشناسد.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه تاکنون از این ائتلاف و ائتلاف های دیگر بدست آمده است این است که ائتلاف ها هرگز راه به جایی نخواهند برد و جمهوری اسلامی کشوری نیست که از این ائتلاف ها ترس و هراسی داشته باشد و شاید در ظاهر سران بعضی از کشور های عرب با رژیم جعلی سازش کنند اما ملت های آزاده تا نابودی اسرائیل از پا نخواهند نشست.

وی با توجه به اینکه در هفته گذشته رژیم آل خلیفه بعد از آنکه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را به یک سال زندان در اقدام وحشیانه به منزل ایشان یورش بردند و ایشان را دستگیر و به مکان نا معلومی بردند گفت: این اقدام بعد از آن صورت گرفت که چندی قبل از ایشان سلب تابعیت نموده بودند.

امام جمعه خیرآباد ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه آل خلیفه و انتقاد از مجامع بین المللی که در مقابل این اقدام سکوت کرده اند بیان داشت: ما از علماء اسلام و مجامع بین المللی و سازمان همبستگی اسلامی و خصوصاً وزارت خارجه می خواهیم در مقابل این عمل سکوت نکرده و خواستار آزادی این عالم وارسته گردند و سران مزدور آل خلیفه بدانند اتشی را بر افروخته اند که به زودی دامان آنان را فرا خواهد گرفت و موجبات سقوط آنان را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام طزری ضمن اشاره به به پیامی که مقام معظم رهبری راجع به انتخابات به چند نکته مهم متذکر شدند اظهار داشت: رئیس جمهور و همه کسانیکه دولت آینده را تشکیل میدهند کار و تلاش برای بر طرف کردن مشکلات کشور را در بیش گیرند و از رعایت حال فقرا، روستائی ها و اقشار ضعیف غافل نشوند.

 

وی تصریح کرد: عزت ملی و رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین المللی را که از اصول نظام است را در نظر بگیرند و نظام اسلامی ما  همواره بر سه اصل عزت حکمت و مصلحت استوار بوده است و همواره باید این سه اصل مد نظر مسئولان باشد.

وی در پایان گفت: متاسفانه در بعضی از زمان‌ها این اصول رعایت نشده است در برخورد با کشورهای مختلف همواره باید عزت و اقتدار ملی حفظ شود و به گونه ای عمل نشود که عزت  ایران اسلامی خدشه‌دار شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز