سازمان فرهنگی هنری تهران برگزار می کند :

مسابقه ای قرآنی برای نمازگزاران مساجد و کارکنان مدیریت شهری

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۹:۱۷
کد خبر: ۵۶۴۹۷۷
مسابقه ای قرآنی برای نمازگزاران مساجد و کارکنان مدیریت شهری
ششمین دوره مسابقه رازهای آسمانی با مضامین قرآنی و رویکرد اخلاقی، تربیتی و اجتماعی در قالب 30 مسابقه از 30 جزء قرآن کریم برای نمازگزاران مساجد محوری شهر تهران و کارکنان مدیریت شهری و خانواده هایشان در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، ملوک سیدآبادی رییس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی مسابقه « رازهای آسمانی » با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، زمینه فعالیت های دینی بسیار فراهم و مهیاتر از سایر ماه هاست گفت ششمین دوره مسابقه قرآنی « رازهای آسمانی » با محوریت مضامین و مفاهیم انسان ساز قرآن کریم و با رویکرد اخلاقی، تربیتی و اجتماعی تدوین شده و در قالب مجموعه ای برای کارکنان مدیریت شهری و خانواده های آن ها و همچنین نمازگزاران شهر تهران برگزار می شود .

سید آبادی در تشریح این مسابقه برای کارکنان مدیریت شهری افزود : در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از یک جزء قرآن کریم 4 سوال توسط کارشناسان قرآنی استخراج شده و کارکنان مدیریت شهری در معاونت ها، سازمان ها، شهرداری های مناطق و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و خانواده هایشان می توانند با ارسال گزینه صحیح سوالات روزانه که شامل 4 عدد است از اذان صبح تا ساعت 24 هر روز از طریق سامانه پیام کوتاه 2000183714 در مسابقه شرکت کنند .

وی ادامه داد : دبیرخانه مسابقه جواب گزینه صحیح سوالات هر روز را، روز بعد ساعت 10 صبح برای مخاطبانی که در مسابقه شرکت کرده اند از طریق پیام کوتاه ارسال می کند .

دبیر اجرایی مسابقه « رازهای آسمانی » افزود : امسال برای دومین سال پیاپی، مسابقه « رازهای آسمانی » برای نمازگزاران مساجد شهر تهران نیز برگزار می شود و پوستر مسابقه روزانه در مساجد محوری شهر تهران نصب و نمازگزاران با ارسال گزینه صحیح سوالات به سامانه 2000183738در مسابقه شرکت می کنند .

وی ادامه داد : در طول ماه مبارک رمضان، هر روز به قید قرعه به 20 نفر از مخاطبان مدیریت شهری و همچنین 20 نفر از شرکت کنندگان نمازگزاران مساجد  که جواب صحیح داده باشند، کارت هدیه اهداء می شود و اسامی آن ها در پورتال  akhlagh.farhangsara.ir و  www.fhnews.ir اعلام می شود .

دبیر اجرایی مسابقه « رازهای آسمانی » همچنین گفت : 60 نفر از کارکنان مدیریت شهری و خانواده هایشان که بیش از 20 روز در مسابقه روزانه « رازهای آسمانی » شرکت کرده و برنده نشده باشند در پایان ماه مبارک به قید قرعه انتخاب و کارت هدیه ای معادل ربع سکه بهار آزادی اهداء می شود .

سیدآبادی اظهار امیدواری کرد، برگزاری مسابقه « رازهای آسمانی » موجب انس بیشتر با آیات نورانی کلام وحی و فرصت استفاده از برکت و مغفرت این ماه شریف نصیب نمازگزاران مساجد و مجموعه خدوم مدیریت شهری شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز