صحت انتخابات ریاست جمهوری و شوارای شهر و روستا در شهرستان قدس تائید شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۶۵۶۹۲
صحت انتخابات ریاست جمهوری و شوارای شهر و روستا  در شهرستان قدس تائید شد
سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابت شهرستان قدس گفت؛ پس از جلسات متعدد صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا توسط اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و اعضای هیات نظارت شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تائید شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابت شهرستان قدس پس از برگزاری چندین جلسه  با اعضای هیات نظارت شورای نگهبان،اعضای هیات نظارت بر شوراهای شهر و روستا ، اعضای هیئت اجرایی، دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان گفت:صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا  توسط اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و اععضای هیات نظارت شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تائید شد.

فرماندار شهرستان قدس نرخ مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را 64درصد و مشارکت در انتخابات شوراها را62 درصد اعلام کرد و اظهارداشت: در این دوره از انتخابات بیش از122 هزار نفر از مردم شهرستان قدس مشارکت داشتند.و مشارکت مردم  در انتخابات ریاست جمهوری 2 درصد بیش از انتخابات شوراه بوده است.

محمدی افزود : کل آراء ماخوذه شهرستان  122847 رای و تعداد آراء روحانی 74080 رای و آراء رئیسی  43276 رای آراء میرسلیم 2019 رای و آراء هاشمی تبا 669 رای شمارش شده است.                                            

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز