‍ امام جمعه شهرستان پاکدشت:

همدلی و وحدت را باهم در شهرستان اجرایی کنیم

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۶:۴۰:۲۳
کد خبر: ۵۶۶۲۵۰
همدلی و وحدت را باهم در شهرستان اجرایی کنیم
امام جمعه شهرستان پاکدشت در خصوص انتخابات 96 گفت: این حضور مردم ولایتمدار ایران نشان می دهد که از مسیر واقعی و صحیح انقلاب اسلامی دور نشده ایم و باید در مسیر انقلاب و اسلام به درستی حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، که در ایوان ملی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شده بود، ضمن تشکر از مردم برای حضور و خلق حماسه 29 اردیبهشت گفت: سالهاست که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد ولی این مردم در لبیک به رهبر عزیز اینگونه از ساعات اولیه انتخابات در صفهای طولانی با وجود گرمای هوا می ایستند.

لزومی افزود: ملت شریف ایران همیشه و در سخت ترین لحظات ثابت کرده اند که بر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا می ایستند و ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: این حضور مردم ولایتمدار ایران نشان می دهد که از مسیر واقعی و صحیح انقلاب اسلامی دور نشده ایم و باید در مسیر انقلاب و اسلام به درستی حرکت کنیم.

این مقام مسئول در شهرستان پاکدشت ادامه داد: شهرستان پاکدشت در مسیر توسعه همچنان نیازمند برداشته شدن گامهای بلند بسیاری است که این امر جز با همدلی و مودت محقق نخواهد شد.

لزومی گفت: ملت شریف ایران بویژه مردم شهید پرور پاکدشت، امام خمینی(ره) بسیار دوست دارند و از مسئولان برای برگزاری بهترین مراسم توقع دارند، باید تمام دستگاه ها در کنار هم تلاش کنند تا مراسم باشکوهی را با حضور مردم عزیز پاکدشت برگزار کنیم.

امام جمعه شهرستان پاکدشت ادامه داد: همه مسئولان و بویژه بنده حقیر سربازان ولایت هستیم و همچون ملت شریف ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) هستیم و برای ساختن ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمن در کنار گوش ما رجز می خواند، با همدلی و وحدت توطئه های دشمنان را از میان ببریم.

علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: همچون سنوات گذشته همه یکدل و یکرنگ برای ساختن شهرستان پاکدشت تلاش می کنیم.

صادقی افزود: فرمانداری شهرستان پاکدشت برای برگزاری سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با جان و دل در میدان تلاش حاضر است و هر کاری برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم لازم است را فراهم خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: تمامی ارگانها و سازمانها، همچون شهرداران پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد آماده ارائه خدمات و تبلیغات محیطی گسترده هستند.

سرهنگ موسی پور فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت با ارائه ویژه برنامه های آن روز گفت: پاسداران و بسیجیان جان برکف همیشه برای رهبر و کشور آماده جان نثاری هستند.

فرمانده سپاه پاکدشت ادامه داد: تمهیدات ترافیکی  برای حضور مردم ولایی شهرستان پاکدشت در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

موسی پور افزود: با همکاری شبکه بهداشت، 3 دستگاه آمبولانس در کنار اسکورت  سپاه و نیروی انتظامی مردم شهرستان پاکدشت را تا حرم امام خمینی(ره) و در مسیر بازگشت همراهی خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت گفت: 120 دستگاه اتوبوس برای حضور گسترده مردم ولایی پاکدشت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) توسط 3 شهرداری پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد و پارچین در نظر گرفته شده است تا شهروندان در آسودگی و امنیت در این مراسم حاضر شوند.

گفتنی است در پایان جلسه با توجه به تقارن جلسه با نوای ملکوتی اذان مغرب و عشا، نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

photo_2017-05-30_20-04-30

photo_2017-05-30_20-04-33

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز