محمدصادق کولیوند:

مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهرقدس برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۲:۵۱
کد خبر: ۵۶۶۹۷۹
مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهرقدس برگزار می‌شود
شهردار شهرقدس با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان گفت: با تمام توان و تجهیزات آماده بسترسازی و برگزاری مراسم در تمام سطح شهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، محمدصادق کولیوند اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ملکوتی ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و لزوم بزرگداشت مراسم ارتحال توسط تمام ارگان‌ها و نهادها، شهرداری قدس نیز با تمام توان و تجهیزات آماده بسترسازی و برگزاری مراسم در تمام سطح شهر است.

وی با بیان اینکه باید بکوشیم تا نسل جوان انقلاب هرچه بیشتر با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا شوند افزود: باید از تمام پتانسیل‌های موجود در شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین‌های بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استفاده کرد.

شهردار قدس با اشاره به تشکیل ستاد بزرگ ارتحال امام و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: پیش‌بینی بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در تمام نقاط شهرستان برای اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل با بدرقه مدیران شهرستان، سیاه‌پوش کردن شهر به ‌صورت گسترده و فضاسازی سطح شهر و ادارات تحت پوشش شهرداری بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری قدس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال است.

کولیوند گفت: برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع سبک و سیره امام خمینی(ره)، نمایشگاه عکس، برگزاری عصر شعر و گفتمان انقلاب و امام بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی توسط مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری قدس است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: خمیرمایه این انقلاب در ۱۵ خرداد بسته شد که در همین راستا برای گرامیداشت این روز نیز برنامه‌هایی توسط سازمان فرهنگی و خانه‌های فرهنگ و دارالقرآن شهر اتخاذ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز