پیام فرماندار ورامین به مناسبت گرامیداست ایام الله ۱۵ خرداد

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۲۹:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۹۹۰
پیام فرماندار ورامین به مناسبت گرامیداست ایام الله ۱۵ خرداد
فرماندار ورامین گفت، قیام تاریخی کفن پوشان ورامین در 15 خرداد 1342 که موجب به خاک و خون کشیده شدن آنها توسط رژیم ستمگر طاغوتی بر روی پل باقرآباد شد طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود ونام ورامین با نام 15 خرداد پیوندی همیشگی دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، فرماندار شهرستان ورامین با صدور پیامی رحلت حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفته و قیام خونین 15 خرداد را گرامیداشت .

به گزارش خبرگزاری برنا . در  متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام خونین 15 خرداد «خونی که در روز پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ بر زمین ریخت، احیاگر نهال نورس عزت ایرانی و مسلمانی بود که خواری را بر خود نپسندید و نپذیرفت. عزتی که در روح و جان مردم به ویژه مردم ولایتمدار ورامین آغاز و رشد کرد و در انقلاب۵۷ به اوج بالندگی خود رسید.

قیام تاریخی کفن پوشان ورامین  در 15 خرداد 1342 که موجب به خاک و خون کشیده شدن آنها توسط رژیم ستمگر طاغوتی بر روی پل باقرآباد شد طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود ونام ورامین با نام 15 خرداد پیوندی همیشگی دارد.

 این قیام، خون تپنده انقلاب اسلامی ایران، سالیانی است با سوگ قائِد و پیشوای خود پهلو به پهلو نشسته است، این روزهای بزرگ، یادآور دلاوری شهدای پانزده خرداد در پیروی از حضرت امام خمینی (ره) و راه عزتمندی و سرافرازی است. یادآور داغی که در سوگ امام هرساله و هرباره، بر دلهای ما می نشیند.

اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیرو امید ضمن گرامیداشت یوم الله پانزدهم خرداد،بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف،ولایتمدار و قدرشناس شهرستان ورامین تسلیت گفته و از عموم مردم خداجو و همیشه در صحنه دیار 15 خرداد می خواهم که با حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت آن عبد صالح خدا و یادبود  سلسله جنبانان قیام خونین 15 خرداد در سطح شهرستان، همدلی ، وحدت، وفاداری و تبعیت خود را در پاسداری از آرمان های والای انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب استوارتر و پرآوازه تر از گذشته به اثبات برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز