امیر جاویدپور :

"محافل انس با قرآن کریم" در مساجد منطقه غرب شهر تهران برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۱:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۳۵۹
محافل انس با قرآن کریم در مساجد منطقه غرب شهر تهران برگزار می شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از برپایی "محافل انس با قرآن کریم" در مساجد شاخص و محوری این منطقه همزمان با شروع ماه ضیافت الهی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران،   امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبرفوق گفت: فعالیت های فرهنگی در ماه پر فیض و برکت رمضان با تاکید بر فرهنگ دینی-قرآنی و با هدف جذب شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان به مسائل دینی و مذهبی اجرا می شود که محافل انس با قرآن کریمنیز در همین راستا همزمان با ماه مبارک رمضان با رویکرد مسجد محوری در منطقه21 برپا شده است.

جاویدپور نقش ارزنده قرآن کریم را برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی موثر و غیرقابل انکار دانست و افزود: برگزاری محافل قرآنی و مذهبی در روشنگری قشر عظیم جوانان موثر است و برای دستیابی به آثار و برکات قرآن کریم در جامعه به‌ ویژه در بین جوانان باید بیشتر حضور جوانان در این گونه محافل فراهم شود تا شناخت، هدایت و بیداری آنان را نسبت به مسائل دینی و اعتقادی در پی داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: در همین راستا با تلاش اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21محافل انس با قرآن کریم در 16 مسجد شاخص و محوری سطح این منطقهبا حضور اساتید قرآنیاز شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و برنامه های متنوعی از قبیل تجلیل از حافظان و قاریان قرآن و پیشکسوتان قرآنی، ترتیل‌خوانی، تلاوت، مدیحه‌سرایی، تواشیح و دعا اجرا می شود.

جاویدپور در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن خاطرنشان کرد: این محافل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، پیروی از آموزه‌های قرآنی و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره گیری از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن کریم در ایان ضیافت ا... برگزار می شود.

 

نظر شما