همایش باستانی کاران ورامین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۶۹۳۷۲
همایش باستانی کاران ورامین برگزار شد
همایش باستانی کاران شهرستان ورامین به میزبانی زورخانه شهداء و به مناسبت ایام الله خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،همایش باستانی کاران ورامین بمناسبت ایام الله خرداد با عنوان «از خرداد تا رمضان» به میزبانی زورخانه شهداء ورامین باحضورمعاون سیاسی انتظامی فرمانداری وریاست اداره ورزش وجوانان برگزار شد

معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین بعنوان سخنران این مراسم اظهار داشت: شهداء 15 خرداد جایگاه ویژه ای در کشور دارند که باید همواره نام و جایگاهشان در قلوب حفظ گردد و آیندگان نیز ازاین رخداد درس عبرت گرفته تا راه شهیدان ادامه یابد.

عباسعلی سعیدیان افزود: امروزه به لطف شهداء ، کشور در آسایش و آرامش خاطر به سر میبرد و همگی مدیون رشادت عزیزانی هستیم که از خود گرشتند تا ما با خیالی آسوده به زندگی ادامه دهیم.

همایش باستانی کاران ورامین

وی با محکوم کردن عملیات تروریستی تهران گفت: دشمنان نمیتوانند هیچ گونه خدشه ای برای نظام ایجاد کنند ، چراکه ایران اسلامی رهبری دارد که فرمانش فصل الخطاب همه ما سربازان وطن است.

معاون فرمانداری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ورزش باستانی از حمله رشته های پر طرفدار در کشور است که دارای جایگاه ویژه ای در میان تمامی نسل هاست.

دبیر شورای تامین شهرستان ورامین گفت: ورزش باستانی از قداست ویژه ای در میان رشته های دیگر برخوردار است و باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شد.

این مسئول افزود: ورامین نیز از لحاظ دارابودن ورزشکاران باستانی در کشور جایگاه خوبی دارد که باید برای ارتقاء آن تلاش را مضاعف کرد.

ضمنادراین مراسم مهندس ابراهیم شیرکوندرییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ورامین هم حضورداشت.

همایش باستانی کاران ورامین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز