با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور :

ضیافت افطار در شیرخوارگاه حضرت رقیه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۷۲۴۱۰
ضیافت افطار در شیرخوارگاه حضرت رقیه برگزار شد
انوشیروان محسنی بندپی گفت، با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین مسکن‌ساز 11 هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می‌شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، ضیافت افطار در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاونان و مدیران بهزیستی کشور و مدیرکل و معاونان بهزیستی استان تهران برگزار شد.

برپایه این خبر  انوشیروان محسنی بندپی،  معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با بیان اینکه با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین مسکن‌ساز 11 هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می‌شود و در اختیار خانواده‌های دو معلول به بالا قرار می‌گیرد، گفت: از این تعداد، 7 هزار و 850  واحد شهری و 3 هزار و 700 واحد روستایی است که برای واحدهای شهری 300 میلیون ریال هزینه می‌شود که از این میزان، 150 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی بنیاد مستضعفان، 100 میلیون ریال سازمان بهزیستی 50 میلیون ریال از طریق خیرین مسکن ساز هزینه می‌شود.

وی با اشاره به ساخت واحدهای روستایی افزود: برای واحدهای مسکونی روستایی، 200 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود که 100 میلیون ریال آن را بنیاد مستضعفان، 80 میلیون ریال بهزیستی و 20 میلیون ریال را خیرین تامین می‌کنند.

محسنی بندپی با اظهار اینکه عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی از اواخر سال 94 آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون یکهزار و 400 واحد تحویل متقاضیان شده و 4 هزار واحد نیز در مرحله نازک کاری است که امیدواریم تا پایان سال 97 تعهدات به مددجویان زیر پوشش محقق شود.

 

همچنین در این مراسم از نیروهای اورژانس اجتماعی مأمور در جریان حادثه تروریستی حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما