جانشین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران:

ادارات باید سمن هایی را از جوانان با انگیزه تشکیل دهند تا از نیروی جوانی به بهترین شکل استفاده کنیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۸:۲۴
کد خبر: ۵۷۴۹۱۹
ادارات باید  سمن هایی را از جوانان با انگیزه تشکیل دهند تا از نیروی جوانی به بهترین شکل استفاده کنیم
جلسه ستادساماندهی جوانان شهرستان ورامین با حضور علی اکبر ترابی جانشین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، این جلسه با حضور علی اکبر ترابی جانشین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی فرمانداری ورامین ، ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، امیر خانی دبیر سمن جوانان طراوت ، روسا و نماینده های ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ورامین برگزار شد .

 

عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی فرمانداری ورامین ابتدا به بیان نکات اصلی ستاد و وضعیت جوانان در منطقه پرداخت و گفت : تمام دستگاه های اجرایی نسبت به جوانان و وضعیت نامناسب فعلی مسئول هستند و باید تلاش کنیم در سال 96 این شرایط را بهبود ببخشیم .

در ادامه ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین پیرامون مسائل جوانان عنوان داشت : اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در بخش سمن ها فعالیت خوبی را داشته و توانسته دو سمن طراوت و جوانه را فعال کند تا بتوانیم از نیروی جوان استفاده لازم را برده باشیم .

سپس اعضای جلسه گزارش عملکرد سازمان خود را ارائه دادند وبه نظرات و ایده های خود را بیان کردند تا در سال 96 اجرا شود .

در انتهای جلسه جانشین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان ورامین بابت پیگیری مسائل جوانان اظهار داشت : وظیفه اصلی اداره ورزش و جوانان ورامین پیگیری مصوبات از ادارات برای اجرایی شدن است و باید از تمام ظرفیت های ادارات و نهادها استفاده کنیم .

علی اکبر ترابی در ادامه سخنان خود گفت زیرمجموعه ستاد جوانان 8 کمیته تخصصی است که باید با برنامه ریزی و بررسی تخصصی راهکارهای مناسبی را به ستاد ارائه بدهند تا از نظر محتوایی مصوبات مناسب تری برای جوانان صورت بگیرد .

وی در انتها به اهمیت سمن های جوانان پرداخت و بیان داشت :ادارات باید در زمینه فعالیت خود بتوانند سمن هایی را از جوانان با انگیزه تشکیل دهند تا از نیروی جوانی به بهترین شکل استفاده کنیم و کارها به خوبی پیش برود .

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز