در پی بازشماری آرای تعدادی از صندوق های شورای شهر پرند

نماینده رباط کریم از فرماندار و دست اندکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۷۵۳۵۵
نماینده رباط کریم از فرماندار و دست اندکاران برگزاری انتخابات تقدیر  کرد
نماینده مردم شریف شهرستان های رباط کریم و بهارستان در جریان بازشماری تعدادی از صندوق های رای شورای اسلامی شهر پرند، گفت: فرماندار و دست اندرکاران برگزاری انتخابات زحمات زیادی برای برگزاری انتخابات کشیدند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی پس از بازشماری آرای تعدادی از صندوق های شورای شهر پرند، اظهار داشت: در این جلسه طبق در خواستی که رئیس هیات نظارت استان داده بود صندوق شماره 80 و چند صندوق دیگر بازشماری شد و بنده نیز به عنوان رئیس بازرسی استان تهران به همراه نماینده هیات نظارت استان و همچنین اعضای هیات های نظارت و اجرایی شهرستان حضور پیدا کردم.

 

 

وی در ادامه اضافه کرد: در جریان روند بازشماری که از ساعت 10صبح تا ساعت 18 به طول انجامید با دقت آرا صندوق شماره 80 و چند صندوق دیگر به صورت دستی شمرده شد و با نتیجه اعلام شده توسط سیستم الکترونیکی این صندوق ها و همچنین صورت جلسه نهایی تطبیق داده شد.

 

نماینده شهرستان های  رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به این نتیجه رسیدیم که اشتباهی رخ داده و نتیجه آرای صندوق 54 برای صندوق 80 هم منظور شده بود که در شمارش جدید اصلاح گردید و برای بنده اثبات شد که تغییرات جدید درست است.

 

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی، تصریح کرد: هیات های اجرایی، نظارت و همچنین فرماندار محترم از نظر شکلی در روند برگزاری انتخابات زحمات زیادی کشیدند و وظایف خودشان را به خوبی انجام دادند و در خصوص تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش رای که برخی نامزدها و طرفدارانشان انجام دادند باید دادستانی محترم و قوه قضاییه رسیدگی نماید.

 

نماینده مردم شریف شهرستان رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: آن چیزی که نسبت به شمارش و تجمیع آرا در بازشماری دیدم به استثنای صندوق شماره 80 مشکلی چندانی وجود نداشت و بنده از هیات نظارت استان تهران که برای بازشماری صندوق ها با دید باز همکاری کرد و همچنین از فرماندار، معاونین ایشان و برگزار کنندگان انتخابات تقدیر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز