مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرد:

پیش بینی۳۰ درصد افزایش ظرفیت کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۷۵۵۵۶
پیش بینی۳۰ درصد افزایش ظرفیت کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰
جلسه ستاد حمایت از ورزشکاران استان تهران برای حضور حداکثری و مدال آوری در بازیهای آسیائی2018 جاکارتا و 2020 توکیو با حضور گل محمدی و نمایندگان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، جلسه ستاد حمایت از ورزشکاران استان تهران برای حضور حداکثری و مدال آوری در بازیهای آسیائی2018 جاکارتا و 2020 توکیو با حضور گل محمدی و نمایندگان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به ظرفیت بالای پایتخت و انتظار از نقش آفرینی بیشتر در رقابتهای جهانی و المپیک گفت: 12 هیئت ورزشی با برگزاری جلسات متعدد و آشنایی با اجرای طرح ستاد2020 باید عزم جدی داشته باشند تا در اولین فرصت طرح حمایت از ورزشکاران را عملیاتی و براساس برنامه برای بازیهای آسیائی و المپیک تلاش نمایند.

گل محمدی ضمن ابراز خرسندی از همراهی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در این طرح اضافه کرد: پیش بینی30درصد افزایش ظرفیت کسب سهمیه و مدال آوری به عنوان چشم انداز طرح ستاد2020 باید با جدیت دنبال شود.
وی در این راستا از حمایت استانداری تهران در اجرای طرح2020 خبر داد و افزود: در اولین فرصت با ارائه طرح عملیاتی این ستاد از حمایت استاندار برای اجرای اهداف ستاد بهره مند خواهیم شد.

در این جلسه ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش، اهداف طرح ستاد2020 را یکی از سیاست های مهم اداره کل عنوان کرد و گفت: با تدوین برنامه عملیاتی و براساس جدول زمان بندی کار اجرائی ستاد2020 را در اولین فرصت شروع خواهیم کرد.

همچنین در این جلسه دکتر جوادی پور پیش نویس برنامه ستاد2020 تهران را از طریق پاورپوینت برای اعضاء تشریح کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای اهداف این ستاد از ضروریات است و امیدوارم با تجربیات و دانشی که کارشناسان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در این زمینه دارند، بتوانیم در تهران به عنوان الگوی کشور، طرح مناسبی را برای حضور حداکثری و مدال آوری در بازیهای آسیائی و المپیک اجرا نمائیم.
این جلسه با حضور شاملو، زرگر، دکتر طهماسبی، نظر، سرپرست و آزاد برگزار شد و مقرر گردید تا دهه او ل تیرماه96 این برنامه تدوین و به هیئت های ورزشی و استانداری تهران برای اجرا ابلاغ شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز