اولین سمینار بررسی آسیب های اجتماعی و توانمند سازی معلولین ذهنی و جسمی شهرستان قدس برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۳:۳۰
کد خبر: ۵۷۶۰۵۰
اولین سمینار بررسی آسیب های اجتماعی و توانمند سازی معلولین ذهنی و جسمی شهرستان قدس برگزار شد
رئیس ادراه بهزیستی شهرستان قدس گفت، 3450 پرونده معلولیت در شهرستان قدس داریم که برخی از این معلولین در 6 مرکز نگهداری که در شهرستان زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند نگهداری می شوند..

 اولین سمینار بررسی آسیب های اجتماعی و توانمند سازی معلولین ذهنی و جسمی شهرستان قدس باحضور کارشناسان بهزیستی استان تهران ،سرپرست روابط عمومی فرمانداری ، رئیس اداره بهزسیتی شهرستان ، رئیس امور مساجد و تعدادی از اعضای جدید شورای اسلامی شهر در سالن آمفی تئاتر باقرالعلوم برگزار شد.

آغاز سمینار با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط مدد جویان آسایشگاه آویژه در ساعت 18 آغاز شد و پس از آن ابراهیمی رئیس ادراه بهزیستی ضمن خیر مقدم به مدعوین ابراهیمی افزود 3450 پرونده معلولیت در شهرستان قدس داریم که برخی از این معلولین در 6 مرکز نگهداری که در شهرستان زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند نگهداری می شوند.                                                                           

  وی در خصوص اقدامات اخیر بهزیستی اظهار کرد : تا پایان شهریور تمامی افرادی که در نوبت دریافت خدمات ویلچر و سمعک بوده اند نیازهای خود را دریافت می کنند.         

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان افزود نرخ معلولیت در شهرستان 12 تا 15 درصد است لیکن جامعه وظیفه داردبا مناسب سازی و فراهم کردن ساختارها به این قشر از جامعه جهت حضور و مشارکت در فعالیت های اجتماعی کمک کند.                        

  در ادامه جلسه دکتر حسنی متخصص روانی و دکتر ماندانا بستانی متخصص توانبخشی به تشریح وضعیت معلولین و نحوه برخورد مردم با این قشر پرداختند.           

  در ادامه  برنامه سمینار مددجویان با اجرای تعاتر مراسم را زینت بخشیدند و پایان بخش این سمینار اهدای لوح یاد بود به دست اندر کاران برگزاری این مراسم توسط مسولان شهرستان بود.

photo_2017-06-20_21-55-30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز