بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر قدس در حمایت از راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۷:۵۹
کد خبر: ۵۷۶۹۲۴
بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر قدس در حمایت از راهپیمایی روز  جهانی قدس
اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس طی بیانیه ایی اعلام کردند، روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و حضور و حمایت گسترده مردم از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کردند.

متن  بیانیه بدین شرح است:

مسلمانان باید روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد ندای آزادسازی قدس شریف را سردهند.

در این خصوص بیانات گهر بار امام خمینی (ره) راهگشاست که فرمودند: هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

اعضای شورای اسلامی شهر قدس ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: « قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان بخصوص در سرزمین های اشغالی برای آزادی فلسطین عزیز اعلام می دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر قدس با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، بنابر وظیفه شرعی و انسانی خود در روز جمعه دوم تیرماه 96 مطابق با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می نمایند.

اعضای شورای اسلامی شهر قدس، در این روز با مشتهای گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» را سر می دهند و همچنین از مردم شهید پرور و قدر شناس شهر قدس دعوت می کنند با حضور قدرتمندانه خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و مایه دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز