مسابقه مهیج اتومبیلرانی جام رمضان د ر پیشوا برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۷۷۶۳۳
مسابقه مهیج اتومبیلرانی جام رمضان د ر پیشوا برگزار شد
مسابقات اتومبیلرانی با حضور 50 شرکت کننده از شهرهای پیشوا ،یزد، مازندران ، قم ، اصفهان ، کرج ، قزوین ، قرچک ، ورامین و تهران در بخش مهارت های انفرادی (اسلالوم) رشته اتومبیلرانی در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران؛ اولین دوره مسابقات مهیج و دیدنی اتومبیلرانی جام رمضان در سال 96 برگزار شد.

برپایه این گزارش ، 50 شرکت کننده از شهرهای پیشوا ،یزد، مازندران ، قم ، اصفهان ، کرج ، قزوین ، قرچک ، ورامین و تهران در بخش مهارت های انفرادی (اسلالوم) رشته اتومبیلرانی در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند.

مجید استعین نژاد در ادامه گفت:  این مسابقه که از جذاب ترین و پر مخاطب ترین برنامه های ورزشی شهرستان پیشوا است و به مناسبت های مختلف طی سال توسط هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برنامه ریزی میشود و امسال نیز تحت عنوان" اسلالوم جام رمضان "با همکاری و مساعدت اداره ورزش وجوانان ، دانشگاه آزاد و هیئت دوچرخه سواری در محوطه پارکینگ دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات تصریح کرد: شرکت کنندگان در 4 کلاس بانوان ،تا ۱۵۰۰ سی سی ، تا ۲۰۰۰ سی سی و کلاس آزاد با هم رقابت داده و سپس توسط هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری پیشوا میهمان سفره افطاری بودند.

قهرمان اتومبیلرانی کشور عنوان کرد: برگزاری و اجرای این مسابقه با تلاش و کوشش رئیس پلیس راهور و مجموعه تحت امر ، مدیریت و پرسنل خدوم  آتش نشانی و اعضاء هیئت اتومبیلرانی شهرستان پیشوا میسر شد که به دلیل محصور بودن محل مسابقه و همکاری خوب دانشگاه آزاد ؛ از سطح کمی و کیفی بسیار بالائی برخوردار بود و مورد تشویق همشهریان و علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.

وی در پایان از زحمات و تلاش بی وقفه على سلمانى و الهام همایونفر که جهت برگزاری مسابقه اسلالوم جام رمضان یک هفته وقت و زمان صرف کرده بودند تقدیر و تشکر ویژه کرد و از همکاری رضا برقیانى،مجتبى اردستانى،سیامک گنجى و خانم قربانى بابت داوری و برگزاری مسابقه تجلیل بعمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز