سرهنگ" داود عبدالمالکی،

معاونت اجتماعی یکی از معاونت های استراتژیک نیروی انتظامی است

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۱:۳۷:۵۷
کد خبر: ۵۷۸۸۱۴
معاونت اجتماعی یکی از معاونت های استراتژیک نیروی انتظامی است
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: معاونت اجتماعی یکی از معاونت های مهم و استراتژیک نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایتان تهران،سرهنگ" داود عبدالمالکی" در جمع فرماندهان انتظامی شهرستان های غرب استان تهران گفت:معاونت اجتماعی، جایگاه ویژه ای در اجرای ماموریت ناجا دارد.

وی نقش معاونت اجتماعی را در اجرای ماموریت های ناجا بسیار مهم و تاثیرگذار و بی بدیل خواند و گفت:اگر این نقش خوب ایفا شود می تواند ثمرات خوبی برای سازمان داشته باشد و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی را در سایه قرار خواهد داد.  

این مقام انتظامی،عملکرد معاونت اجتماعی غرب استان تهران را خوب و موفق ارزیابی کرد و بیان داشت:ارتباط موفق مجموعه معاونت اجتماعی با صدا و سیما ، رسانه ها و نشریات و تقویت ارتباط بیشتر بین مسئولان نیروی انتظامی از خواسته ها و تدابیر فرماندهی است.

 

سرهنگ عبدالمالکی در ادامه سخنانش تصریح کرد:معاونت اجتماعی یکی از معاونت های مهم و استراتژیک نیروی انتظامی بوده و این معاونت پل ارتباطی بین پلیس و مردم است و این ارتباط را معاونت اجتماعی باید به نحو احسن پیگیری و هدایت کند و این معاونت می تواند نقش مهمی در ایجاد امید مردم نسبت به انقلاب اسلامی و نظام ایفاء کند.  

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود:بخشی از مردم و مسئولان شهری، اطلاعات کمتری از عملکرد نیروی انتظامی دارند و انتشار اخبار و کشفیات به همراه مستندات می تواند کار نیروی انتظامی را در بین مردم و مسئولان پر رنگ تر جلوه دهد و معاونت اجتماعی بایستی در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

 

سرهنگ عبدالمالکی افزایش منزلت پلیس ،ارتقای احساس امنیت در بین مردم و پیشگیری اجتماعی را از وظایف مهم و حساس معاونت اجتماعی استان برشمرده و گفت:نقش راهبردی معاونت اجتماعی در پیشبرد تدابیر فرماندهی در این راستا،بسیار تاثیرگذار خواهد بود.  

وی در پایان مقوله اطلاع رسانی را سرآغازی برای افزایش منزلت اجتماعی پلیس در بین مردم دانسته و خاطرنشان کرد:اگر فعالیت های پلیس به خوبی بین مردم منعکس شود این امر می تواند منزلت اجتماعی پلیس را ارتقا دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز