به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت:

اولین جلسه سوادآموزی در فرمانداری پاکدشت برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۹:۰۸
کد خبر: ۵۷۹۵۵۷
اولین جلسه سوادآموزی در فرمانداری پاکدشت برگزار شد
رئیس اداره سواد آموزی شهرستان پاکدشت گفت: مبنای رسیدن به آمار بیسوادی، سرشماری نفوس و مسکن و خود اظهاری افراد و آمارهای ثبتی است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مریم کامفر رئیس اداره سوادآموزی شهرستان پاکدشت با اعلام برگزاری اولین جلسه سوادآموزی در فرمانداری شهرستان به ریاست حمیدرضا چوبداری معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت، گفت: حوزه سوادآموزی بسیار مهم است و از اینکه برگزاری جلسات از طرف فرمانداری انجام و پیگیری می شود بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

کامفر افزود: پیشرفت سوادآموزی بزرگسالان به سختی انجام می شود. از نظر قوانین کشور بیسواد کسی است که خواندن و نوشتن را نمی داند و با سواد فردی است که دوره ابتدایی را طی نموده و بین این دو دوره کم سواد تلقی می شود.

وی گفت: مبنای رسیدن به آمار بیسوادی، سرشماری نفوس و مسکن و خود اظهاری افراد و آمارهای ثبتی است که مبنا مدارک تحصیلی است که برای افراد صادر شده است لذا پس از مشخص شدن جزئیات سرشماری نفوس و مسکن سال 95، حجم ابلاغی سال 96 اعلام خواهد شد.

کامفر افزود: از اهتمام و توجه آقای چوبداری معاون محترم و سخت کوش فرماندار شهرستان که موضوع سوادآموزی از دغدغه های ایشان است بسیار تشکر نمایم. معاون سیاسی انتظامی فرماندار سال گذشته با توجه به گرفتاری های کاری فراوان به مناسبت هفته سوادآموزی ضمن صدور تقدیر نامه برای همکاران سادآموزی از کلاسها نیز بازدید نمودند که همین امر باز خورد بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در جلسه تشکیل شده معاون فرماندار دستور دادند تا بعد از هربار تشکیل جلسه پشتیبانی یک برنامه بازدید از مراکز سوادآموزی در پاکدشت را داشته باشند. در این جلسه آقای چوبداری پیشنهاد طرح شده از سوی معاون شهردار پاکدشت مضمون به بعد از برگزاری هر دوره همایشی برای سوادآموزان برگزار شود موافقت نمود و خودشان تقدیر از 20نفر از سوادآموزان برتر در این همایش را پیشنهاد دادند.

رئیس اداره سواد آموزی شهرستان پاکدشت ادامه داد: از شهرداری پاکدشت بویژه آقای مولایی معاون اجتماعی شهرداری به دلیل حمایت از برنامه های متنوع و تبلیغات محیطی گسترده سپاسگزاریم.

سال گذشته سال خوبی را در حوزه سواد آموزی داشته ایم، با همکاری خوبی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) پاکدشت و شبکه بهداشت و درمان داشته ایم، توانستیم کلاسهای خوبی برگذار نماییم.

وی در ادامه گفت: امید است در سال جاری نیز برنامه ای گسترده تر را در حوزه سوادآموزی در شهرستان پاکدشت با کمک مسئولان عزیز شهرستان برگزار نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز