فرمانده انتظامی شهرستان ملارد:

کاهش ۱۷ درصدی انواع سرقت ها در ملارد

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۹۶۴
کاهش ۱۷ درصدی انواع سرقت ها در ملارد
، از کاهش 17 درصدی انواع سرقت ها در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این مهم را حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس این شهرستان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، سرهنگ"برزو همتی"با اعلام این خبر گفت: افزایش میزان مهارت اکیپ های گشتی و هدفمند کردن گشت زنی ها و تمرکز رسیدگی بر جرایم خشن و سرقت های خرد از الویت های کاری نیروی انتظامی در سال جدید در حوزه مبارزه با جرایم است که روند کاهش وقوع سرقت و افزایش میزان کشفیات،رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

وی افزود:با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس در شهرستان، سرقت های مهم از قبیل منزل 43درصد، مغازه 7 درصد، خودرو 6درصد،کیف قاپی 11 درصد ودرکل،خرداد ماه نسبت به ماه گذشته 17درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی گفت: با اولویت بندی در اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل مجرمین سابقه دار و مناطق جرم خیز خصوصاً جرایم خشن در خرداد ماه، توانستیم کاهش 17درصدی جرایم را نسبت به اردیبهشت گذشته داشته باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و استفاده از تمامی ظرفیت ها ،بخصوص در حوزه برون سازمانی را موثر و سودمند دانست و بر ضرورت برنامه ریزی در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان و دراز مدت در حوزه پیشگیری از سرقت با نگرش به تمامی علل و پدیده های مرتبط با جرم سرقت و بهره گیری از نظرات کارشناسان پلیس های تخصصی و سایر صاحب نظران نیز تاکید کرد.

 

 

نظر شما