کار گردان فیلم عشق و نیکان:

استقبال خوب از فیلم عشق و نیکان انرژی را به گروه ما تزریق کرد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۷:۳۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۲۲۵۴
استقبال خوب از فیلم عشق و نیکان انرژی را به گروه ما تزریق کرد
فرناز امینی ضمن، تشکر از مسئولین جشنواره که در أسرع وقت سالن دوم را جهت اکران فیلم اماده کردند افزود، استقبال خوب از فیلم انرژی را به گروه ما تزریق کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، فیلم ''عشق نیکان'' به تهیه کنندگی حسن داها و محمد شماعیان به کارگردان فرناز امینی در جشنواره فیلم بین المللی کودک ونوجوان اصفهان اکران وبا استقبال با شکوه تماشاگران کودک ونوجوان وخانواده اصفهانی مواجه شد.

گفتنی است این فیلم  در مرحله اول به دلیل تکمیل شدن سالن شماره ١ ( نقش جهان) پردیس چهار باغ مسئولین جشنواره به دلیل استقبال مردم سریعا سالن شیخ بهایی را برای اکران همزمان اماده سازی کردند و فیلم عشق نیکان در ٢ سالن همزمان  اکران شد.

فرناز امینی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت، فیلم عشق نیکان به رقابت بین دو نوجوان استقلالی و پرسپولیس میپردازد که در کنار رقابت با یکدیگرکودک استقلالی برای نجات دوست پرسپولیسی خود از تعصب خود نسبت به  تیم مورد علاقه اش  صرف نظر کرده و با ایجاد امید در دوستش، او از مرگ حتمی نجات پیدا میکند.

وی ضمن تشکر از مسئولین جشنواره  که در أسرع وقت سالن دوم را جهت اکران فیلم اماده کردند افزود، استقبال خوب از فیلم انرژی را به گروه ما تزریق کرد.

همچنین، حسن داها تهیه کننده فیلم اظهار داشتند با وجود فیلمهای بسیار ارزشمند در  جشنواره کودک واهمیت دادن مسولین به تولیدات کودکان ونوجوانان  این جشنواره به بلوغ کافی رسیده  وزمینه ساز پرورش استعدادهای جوانان  برای آینده سینما را فراهم ساخته است .

محمد شماعیان تهیه کننده دیگر فیلم گفت : استقبال خوب کودکان و والدین شان و حس رضایت آنها در انتهای فیلم برای ما حکم جایزه جشنواره را داشت .

photo_2017-07-02_13-47-11         

photo_2017-07-04_20-49-08

 

photo_2017-07-04_20-39-49

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز