مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قدس تاکید کرد:

افزایش کرایه تاکسی غیر قانونی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۳۸۲۸
افزایش کرایه تاکسی  غیر قانونی است
اصغر چرمی گفت، هرگونه افزایش کرایه تاکسی در شهر غیر قانونی است و بعد از تصویب در شورا شهر و تایید فرمانداری اعلام جمعی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس ، ضمن بیان اینکه هرگونه افزایش کرایه تاکسی در شهر قدس غیر قانونی است گفت: هرگونه افزایش قیمت تاکسی بعد از تصویب در شورا شهر و تایید فرمانداری اعلام جمعی خواهد شد.

اصغر چرمی اظهار داشت: در برخی موارد شنیده شده که میزان کرایه تاکسی ها توسط برخی افراد صورت گرفته است که با جدیت در حال بررسی عوامل و مسببین این اقدام هستیم.

وی افزود: هر گونه افزایش کرایه تاکسی در خطوط تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس به هر نوع و مقداری غیر قانونی است و در صورتی که اقدامی در این خصوص صورت بگیرد مجموعه مدیریت شهری از طریق مسیر های قانونی این را بیان کرده و در اختیار عموم قرار خواهد داد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس تصریح کرد: موضوعی که باید به ان توجه شود این است که هرگونه افزایش نرخ کرایه در هر شهر تنها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و طبق قوانین و مقررات صورت خواهد گرفت و بعد از تصویب  در فرمانداری اجرایی میشود و هر اقدامی غیر از این توسط افراد خودسرانه بوده و غیر قابل گذشت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهروندان گرامی شهر قدس در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ کرایه در هر یک از خطوط تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر قدس چه درون شهری و چه برون شهری  موارد را  در همان زمان با تلفن بازرسی این سازمان به شماره ۴۶۸۱۰۸۰۰-۰۲۱  تماس اعلام فرمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز