سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری قدس تاکید کرد:

تشکیل گشت مدیریت پسماند ضروری است

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۸۴۱۰۳
تشکیل گشت مدیریت پسماند ضروری است
در نشست ستاد توسعه فضای سبز شهرستان قدس بر تشکیل گشت مدیریت پسماند تاکید شد.

 به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، نشست ستاد توسعه فضای سبز شهرستان قدس با حضور سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری و روسای ادارات فضای سبز شهرداری ، حفاظت از محیط زیست ، آب و فاضلاب و نماینده اداره راه در محل فرمانداری قدس برگزار شد.

در این جلسه سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری دستور تشکیل گشت مدیریت پسماند را صادر کرد که با نظارت بر بازیافت آب در جهت توسعه فضای سبز و طرح جامع زیست محیطی نظارت نماید.

ذبیحی مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری نیز در این جلسه از احداث 20 پارک محلی ای در جهت توسعه فضای سبز در شهرستان قدس در حال احداث است.همچنین با همکاری سپاه طرح درختکاری پادگان های اطراف شهر در دست اقدام است و ترغیب منازل به کاشت درخت نیز در برنامه کاری سازمان فضای سبز قرار دارد ؛ که ان شااله تا پایان سال شاهد 40 هکتار توسعه فضای سبزدر شهرستان هستیم.

ذبیحی افزود با همه این اقدامات ما نیازمند همکاری و مساعدت ادارات آب و فاضلاب ، حفاظت از محیط زیست ، بخشداری و اداره راه و شهرسازی هستیم .

وی ادامه داد همانطور که می دانید یک نیم درجه افزایش دما نسبت به سال گذشته داشته ایم و طبیعتا آبیاری ما نیازمند آب بیشتری است.                                                                                

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز