فرماندار پیشوا با سه خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر دیدار کرد

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۳۹۱
محمدکرم محمدی فرماندار پیشوا به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با تعدادی از خانواده های شهدای این عرصه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، در این دیدارها که با حضور معاونین فرماندار، بخشداران، مسئول حراست فرمانداری، جمعی از مدیران و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان صورت گرفت، با خانواده های معظم شهیدان حسن تاجیک، نعمت اله سنگ سفیدی و محمدتقی اصفهانی دیدار شد.

 فرماندار پیشوا در این دیدارها ضمن تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه و منش شهیدان در جامعه بیان داشت: خانواده معظم شهدا و به ویژه مادران صبور آنها، با استقامت و روحیه زینب گونه خود، مایه فخر و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 وی افزود: دلاورمردی شهدا، ایثار و جانفشانی آنان نشأت گرفته از شیر پاک مادران، خلوص و تقوای پدران و تربیت صحیح والدینی است که چنین فرزندانی را پرورش داده و تقدیم اسلام و انقلاب کرده¬اند.

 محمدی گفت: شهدای راه مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامت جامعه، جان خویش را نثار کردند و بی شک از اجر و قرب بالایی در نزد خداوند برخوردار هستند.

وی اظهار کرد:  خانواده‌های معظم شهدا، ارزنده ترین سرمایه معنوی نظام و جامعه هستند و دیدار با آنان برای مسئولان موجب تجدید روحیه و افزایش انگیزه برای خدمت به مردم است.

 گفتنی است، شهیدان محمدتقی اصفهانی و حسن تاجیک در سال 1366 در استان تهران و شهید نعمت اله سنگ سفیدی در سال 1371 در خاش در هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه شهادت نائل آمدند

 

نظر شما