رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

روابط عمومی ها باید جسارت داشته باشند

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۵:۲۷
کد خبر: ۵۸۷۵۴۴
روابط عمومی ها باید جسارت داشته باشند
زهرا سعیدی با توجه به مظلوم واقع شدن رشته روابط عمومی در ایران گفت: با وجود اینکه حدود نیم قرن از عمر روابط عمومی در ایران می گذرد ولی تا کنون روابط عمومی ها در کشورمان مظلوم واقع شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران زهرا سعیدی  رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در سومین نشست از سلسله نشست های علم تا عمل که به مناسبت هجدهمین سالگشت پدر روابط عمومی ایران در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد در ادامه تاکید کرد: من احساس می کنم یک روابط عمومی چی باید جسارت داشته باشد و از آن دفاع کند. آزادی بیان و بیان واقعیت ها باید با جسارت گفته شود.

سعیدی افزود: متاسفانه هم اکنون منبعی نیست که واقعیت ها را بگوید و کار و نقش روابط عمومی ها در حد روزمره گی ها پایین آمده است و صداقت و اعتبار با مردم در روابط عمومی ها وجود ندارد.

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس افزود: امیدوارم روابط عمومی ها  به جای اطلاع رسانی به اطلاع یابی بپردازند و نیاز و مشکلات مخاطب را بفهمند و بله، چشم گویی سازمان ها را کنار بگذارند و به پیش بینی سازمان ها بپردازند.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: ما در جلسات کمیسیون ها در مجلس تلاش می کنیم که نگاه سطحی روابط عمومی ها را بالا برده و امیدواریم کار روابط عمومی که نفوذ به افکار عمومی است راهرو و پیشرو باشد و نه پیرو.

 

نظر شما