رئیس پلیس فتا غرب استان تهران:

تعامل و همکاری خوب بین واحدهای مختلف پلیس سبب کشف پرونده های اینترنی و یارانه ای شده است

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۰:۱۶
کد خبر: ۵۸۸۸۱۶
تعامل و همکاری خوب بین واحدهای مختلف پلیس  سبب کشف پرونده های اینترنی و یارانه ای شده است
سرهنگ " حاجعلی صالحی گفت، 95 درصد پرونده های مزاحمت اینترنتی و 60 درصد پرونده های مربوط به کلاهبرداری رایانه ای توسط پلیس کشف شده و در این زمینه کشف سرقتها تعامل و همکاری خوبی بین پلیس های آگاهی، امنیت عمومی و فتای استان وجود داشته است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، سرهنگ " حاجعلی صالحی گقت : در 4 ماه گذشته در حوزه جرائم فضای مجازی، 147 فقره پرونده تشکیل شده و رسیدگی به آنها در اولویت کاری پلیس فتای غرب استان بوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به وقوع 150 جرم در فضای مجازی، از کشف 147 مورد آن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس فتای استان تاکنون با دستگیری 113 مجرم فضای مجازی، 98 درصد پرونده های تشکیل شده در این عرصه منجر به کشف شده است.

سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به کشف 89 درصدی پرونده های مربوط به برداشت های غیرمجاز اینترنتی بیان داشت: در 4 ماه گذشته، 97 درصد پرونده های مربوط به نشر اکاذیب،105 درصد پرونده های سایر سرقتها و کلاهبرداریهای اینترنتی و 95 درصد پرونده های اخاذی در فضای مجازی توسط پلیس کشف شده است.

وی افزود:100 درصد پرونده های مربوط به فروش اجناس ممنوع از طریق رایانه و اینترنت و 100 درصد پرونده های مربوط به انتشار خصوصی و خانوادگی در فضای مجازی توسط پلیس فتا غرب استان تهران در 4 ماه گذشته کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: 95 درصد پرونده های مزاحمت اینترنتی و 60 درصد پرونده های مربوط به کلاهبرداری رایانه ای توسط پلیس کشف شده و در این زمینه کشف سرقتها تعامل و همکاری خوبی بین پلیس های آگاهی، امنیت عمومی و فتای استان وجود داشته و به خوبی یکدیگر  را حمایت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز