مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی:

با بهره گیری از دیپلماسی گردشگری میتوان ایران هراسی و تبلیغات منفی علیه کشور را از میان برد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۷:۲۶
کد خبر: ۵۸۹۷۵۲
با بهره گیری از دیپلماسی گردشگری میتوان  ایران هراسی و تبلیغات منفی علیه کشور را از میان برد
مهدی دیانی گفت، با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری ورزشی ایران از کشورهای خارجی برای دیدن از این جاذبه ها دعوت کرده ایم و در نهایت در گام نخست موفق به کسب مجوز برگزاری 2 رالی بزرگ بین المللی شدیم.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، مهدی دیانی گفت: یکی از مهمترین موانع توسعه گردشگری، ایران هراسی و تبلیغات منفی علیه ما است، از همین رو تلاش می شود با بهره گیری از دیپلماسی گردشگری بتوان این مانع را از میان برداشت.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری ورزشی ایران از کشورهای خارجی برای دیدن از این جاذبه ها دعوت کرده ایم و در نهایت در گام نخست موفق به کسب مجوز برگزاری 2 رالی بزرگ بین المللی شدیم.

دیانی تصریح کرد: رالی اتومبیلرانی فرمول E ویژه خودروهای برقی که از سوی شرکت فرانسوی برگزار می شود نه تنها می تواند به مانوری برای فعالان محیط زیست جهان تبدیل شود، بلکه بسیار مورد توجه مردم و رسانه های جهان قرار می گیرد و تبلیغ خوبی برای کشور است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، رالی دوچرخه سواری استقامت را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: این برنامه از سوی شرکت اسپانیایی در کویر آران و بیدگل استان اصفهان برگزار می شود.

دیانی همچنین بهره گیری از تکنولوژی در گردشگری را در راس برنامه های این شرکت دانست و اظهار کرد: بزودی بسته سفر آنلاین از سوی این شرکت رونمایی می شود که در این نرم افزار همه برنامه ها و اقدامات سفر به صورت آنلاین امکانپذیر خواهد شد.

گفتنی است، شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی یک نهاد کاملا دولتی است که به موجب قانون Law بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شمار می رود که به ویژه در جذب سرمایه گذار و واگذاری امور به بخش خصوصی فعالیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز