رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران،

هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و جوانان این مرز و بوم نیست

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۸۹۸۴۰
مهندس مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با حضور در جلسه هیات مدیره شهرک آلومینیم کاران شهر ری با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، در این دیدار مس فروش گفت: برای رفع مشکل شما صنعتگران و تولید کنندگان موضوعاتی که در اختیار این سازمان باشد و ضوابط به ما اجازه دهد هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و در انجام آن تلاش خواهیم نمود و آن بخش از مشکلات که درحوزه وزارت متبوع باشد آنها را منعکس و پیگیری خواهیم نمود.

وی درادامه اظهار داشت: افتخار ما در سیستم دولتی این است که در زمان مسئولیت کارهایی را به ثمر برسانیم که باعث رشد و تعالی اقتصاد درجامعه باشد. هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و جوانان این مرز و بوم نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره این که مشکلات شهرک آلومینیم کاران قابل حل است گفت : باید در رفع مشکل پروانه شهرک اقدام شود. واحدهایی که نیاز به تسهیلات رونق تولید دارند می بایست از طریق سامانه بهین یاب اقدام نمایند. برای صنایع کوچک و متوسط ازطریق سیستم بانکی تسهیلات پرداخت می گردد و زمان مناسبی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی می باشد.

درادامه این جلسه دو تن از اعضاء هیات مدیره شهرک گزارشی از وضعیت موجود ارائه و از زحمات مهندس مس فروش به خاطر رفع مشکل راه و آب این شهرک قدردانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز