در آبفای منطقه ٥

احداث مخازن اضطراری انجام می شود /تأمین آب آشامیدنی مشترکان در مواقع بحران

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۲۴۱
اولین جلسه هماهنگی برای احداث پنج مخزن اضطراری در محدوده خدماتی آبفای منطقه 5 شهر تهران با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در محل دفتر مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، در این جلسه که معاون مهندسی و توسعه، مدیران دفتر نظارت بر بهره برداری آب شهری و  فنی و مدیران نواحی حضور داشتند، بر اساس اولویت های مکانی که توسط مشاور طرح عنوان شد، موقعیت مکانی احداث مخازن توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس مصوبه این نشست، احداث مخازن اضطراری در اولویت برنامه های این دفتر قرار گرفت و در این جلسه ضمن اصلاح ردیف بودجه احداث مخازن، هماهنگی و تقسیم کار لازم بین حوزه ها مشخص گردید و مقرر شد تا پایان سال جاری، 5 مخزن در محدوده خدماتی آبفای منطقه 5 شهر تهران احداث شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست مطالعات بنا بر اولویت ها و به تفکیک نواحی، بر اساس جمعیت و دسترسی به پنج نقطه در محدوده آبفای منطقه 5 شهر تهران در نظر گرفته شد.

این گزارش حاکی است با الحاق بخشی از نواحی تحت پوشش آبفای شهرها و شهرک های غرب تهران به آبفای منطقه 5 شهر تهران، در این محدوده نیز پس از ابلاغ بودجه و اقدامات قانونی لازم و دستور ریاست مجمع عمومی آبفای استان تهران، اقدامات لازم در این خصوص به عمل خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز