فرماندار تهران در تجلیل از فعالیت خیرین مدرسه ساز :

کمک جامعه خیرین در امر ساخت مدارس سازمان نوسازی مدارس کشور را بیست سال به جلو انداخت

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۹۰۲۹۶
کمک جامعه خیرین در امر ساخت مدارس سازمان نوسازی مدارس کشور را بیست سال به جلو انداخت
عیسی فرهادی گفت، امروزه فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز در زمینه ساخت مدارس با فعالیت های سازمان نوسازی مدارس کشور برابر یا حتی در مواردی بیشتراست .

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران درباره نقش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در رشد و توسعه شاخص های آموزشی گفت: امروزه فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز در زمینه ساخت مدارس با فعالیت های سازمان نوسازی مدارس کشور برابر یا حتی در مواردی بیشتراست . در 10 سال اخیر فعالیت های خیرین در رفع مشکلات مدارس از نکات برجسته ای است که از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز انجام شده است.

وی در ادامه با تجلیل فعالیتهای خیرین مدرسه ساز ادامه داد: ما در جامعه خیرین مدرسه ساز انسان های بزرگی امثال دکتر حافظی، حاج اکبر ابراهیمی ودیگران که در زمینه مدرسه سازی سرآمدند، بسیار داریم . این افراد با پیگیری و کمک مالی  که در در بحث مدرسه سازی انجام داده اند، در شرایطی که کشور ما در بحث بودجه های عمرانی با مشکلات بسیاری مواجه بود، اقداماتی انجام داده اند که در نوع خود بی نظیر است زیرا امکان رفع همه مشکلات از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور وجود نداشت.

فرهادی با اشاره به اینکه اگر امروز خیرین مدرسه ساز نبودند  در بسیاری از مناطق محروم ایران مدرسه وجود نداشت، گفت: کمک جامعه خیرین در امر ساخت مدارس ، سازمان نوسازی مدارس کشور را بیست سال به جلو انداخت و این خود توفیقی است که باید سازمان نوسازی مدارس کشور را به سمت کیفی سازی ، تکمیل تجهیزات و مقاوم سازی بیشتر مدارس رهنمون کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز