۲۶۰ دهیاری استان تهران درجه بندی شده اند

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۴۸۹
۲۶۰ دهیاری استان تهران درجه بندی شده اند
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران از درجه بندی دهیاری های این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶۰ دهیاری در استان تهران درجه بندی شده اند و در سال جاری نیز درجه بندی بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، رحیم سلیمانی راد طی جلسه ای با فرماندار، بخشداران و دهیاران روستاهای شهرستان پیشوا که با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید در جهت حل مشکلات روستاییان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

 وی بر هماهنگی فعالیت های دهیاران با بخشداران تاکید کرد و افزود: دهیاران بومی و ساکن روستا، می توانند در رصد مشکلات، برنامه ریزی و تلاش در جهت حل آنها، ماندگاری روستاییان در روستا و افزایش تولید اثرگذارتر باشند.
 
سلیمانی راد به نگاه مثبت و تعاملی مجلس و دولت در زمینه توسعه روستایی اشاره کرد و اظهار کرد: با این نگاه مثبت، لایحه دولت مبنی بر اختصاص ۵/۱ میلیون دلار(۵هزار میلیارد تومان) جهت رونق تولید و اشتغال در روستاها تصویب شده و اگر این مبلغ در مسیر صحیح خود صورت بگیرد شاهد تحول بزرگی در حوزه روستایی خواهیم بود و منجر به ماندگاری روستاها و رونق تولید خواهد شد.
 
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم شهریور امسال، نمایشگاه دستاوردهای روستاییان استان تهران به میزبانی ملارد برگزار خواهد شد و دهیاری ها می توانند ظرفیت ها و پتانسیل های روستایی خود را عرضه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز