هم زمان با ۲۶ مردادماه :

چهارمین همایش الماسهای درخشان در شهرستان قرچک برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۶۰۱۳۷۳
چهارمین همایش الماسهای درخشان در شهرستان قرچک برگزار شد
هم زمان با 26 مرداد ماه چهارمین همایش الماسهای در خشان با حضور 70 آزاده سرافراز و مسئولین و خبرنگاران در شهرستان قرچک برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران چهارمین همایش الماسهای در خشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور 70 آزاده سرافراز شهرستان  ولایت مدار قرچک در تالار پذیرایی الماس برگزار شد .

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران  ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: آزادگان نماد پایداری و استواری نظام در اردو گاههای رژیم بعث عراق بودند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در ادامه گفت: صحبت کردند در جمع عزیزان آزاده برای هر مسئولی سخت و دشوار است و نمی شود تجربیات سخت و سنگین  آزادگان سرافراز در اردوگاهها برای دیگران انتقال داد .

وی بیان داشت: تاریخ معاصر ایران اسلامی را شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز رقم زدند که مایه افتخار هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این عزیزان می بالد .

کادری افزود: جا دارد نام ویاد سید آزادگان را نیز در جمع آزادگان شهرستان قرچک گرامی بداریم که با رهنمود های خود در زمان اسارات آزادگان را در اردو گاههای عراق راهنمایی می کرد.

شایان ذکر است که در این همایش از 70 آزاده سرافراز و 32 خبرنگار فعال در عرصه ایثار و شهادت جنوب شرق استان تهران نیز تجلیل شد و هدایایی به رسم یاد بود به این عزیزان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز