معاون رئیس جمهور:

نرخ بیکاری زنان نگران کننده است

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۹:۲۲
کد خبر: ۶۰۵۱۷۳
نرخ بیکاری زنان نگران کننده است
معصومه ابتکار در همایش زنان نقش افرین ورامین گفت:پاکی و صداقت شهیدان رجایی و باهنر در بین مردم و دولتمردان زبانزد است و مسیر خدمت انها الگوی مناسبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران،معصومه ابتکار در همایش زنان نقش افرین ورامین گفت:پاکی و صداقت شهیدان رجایی و باهنر در بین مردم و دولتمردان زبانزد است و مسیر خدمت  انها الگوی  مناسبی است.

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهوری گفت:دولت با خواست و اراده مردم شکل گرفته و در هفته اغازین فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم که طبق نظر رئیس جمهور سال توجه به اشتغال و اقتصاد مقاومتی است

وی افزود:زنان در کنار مردان یک جامعه می توانند به پیشرفت کشور کمک کنند به ویژه با فرصت های که قانون اساسی در اختیار بانوان قرار داده است این ضمینه فراهم است.

وی تاکید کرد :دولت اقای روحانی اعتقاد دارد که خانواده رکن اصلی جامعه است و خانواده ای مورد قبول و تایید است که مهربانی و دوست داشتن در ان وجود داشته باشد.

ابتکار گفت:در دولت دوازدهم راه دولت قبلی پیگیری می شود و اموزش مهارتهای زندگی در بین جوانان فعال می شود و نقش اموزش و پرورش در این مسیر مهم است.

وی تاکید کرد:هر جوان ایرانی باید حقوق شهروندی خود را بداند مخصوصا برای زنانی که باید جایگاه خود را بشناسند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود:برای توان افزایی بانوان که موجب رشد حضور زنان در جامعه می شود قطعا پیگیری های انجام  می شود.

وی تاکید کرد:متاسفانه نرخ بیکاری دختران و زنان تحصیلکرده بیش از مردان است و باید ارتباط بیشتری بین مراکز علمی و دانشگاهی برای اشتغال خانم ها انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز