همایش زنان نقش افرین ورامین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۴:۱۰
کد خبر: ۶۰۵۱۷۵
همایش زنان نقش افرین ورامین برگزار شد
دومین همایش زنان نقش افرین شهرستان ورامین با حضور خانم معصومه ابتکار معاون انور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، دومین همایش زنان نقش افرین شهرستان ورامین با حضور خانم معصومه ابتکار معاون انور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ورامین برگزار شد.

فرماندار ورامین در این مراسم گفت: ورامین شهر خوت و قیام و دیدار مومنین با تاریخ ۱۰ هزار ساله کانون فعالست های سیاسی و اجتناعی مختلف است.

محمد رضا یوسفی گفت:نیمی از جمعیت ورامین را بانوان هنرمند و فعال و دلسوز تشکیل می دهند که موفق شدند با حمایت دولت و تلاش و باور خود در عرصه های مختلف خوش بدرخشند .

وی افزود:دختران ورامین در عرصه ورزش کشور بی نظیر هستند و رتبه های استانی و کشوری ورزشکاران خانم ورامین افتخار مردم ورامین هستند.

وی تصریح کرد:متاسفانه زیر ساختهای ورامین برای رشد بانوان بسیار محدود است اما تحرکات خوبی برای افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی بانوان انجام شده است.

فرماندار ورامین افزود:بیشترین بیکاری برای دختران جوان تحصیلکرده ورامین است و در این راستا نیازمند کمک دولت هستیم .

یوسفی  با اشاره به اینکه دانشگاه نماد توسعه است ،افزود:ورامین از داشتن یک دانشگاه دولتی مدرن محروم است و به جز یک دانشکده کشاورزی هیچ مرکز علمی نداریم.

وی گفت:۲۵۸ طلاق طی ۶ ماه گذشته در ورامین داشتیم که میانگین زندگی این افراد  فقط ۱ تا ۳ سال بوده است که برای شهر انقلابی ورامین اصلا مناسب نیست.

وی اعتیاد و بیکاری را مهمترین علل طلاق ها در ورامین دانست و افزود:ده ها جلسه سنگین در امور بانوان ورامین برای امر پیشگیری از طلاق تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز