به مناسبت روز کارمند صورت گرفت:

نشست صمیمی خدامعلی نورانی رییس بهزیستی شهرستان شهریار با پرسنل اداره

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۸:۴۷
کد خبر: ۶۰۵۲۴۴
نشست صمیمی خدامعلی نورانی رییس بهزیستی شهرستان شهریار با پرسنل  اداره
رییس بهزیستی شهرستان شهریار در نشست صمیمی با پرسنل اداره گفت، این هفته فرصتی است که عملکردنهاد ها و ادارات را اعلام شود و آنان انتظار دارند تا به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، نورانی   رییس بهزیستی شهرستان شهریارضمن خسته نباشید به پرسنل بهزیستی شهریار بمناسبت چهارم شهریور روز کارمند اظهار داشت: این هفته فرصتی است که عملکردنهاد ها و ادارات را اعلام شود و آنان انتظار دارند تا به مردم معرفی شود.

وی افزود در دولت یازدهم افزایش مستمری مددجویان اتفاق افتاد .

نورانی همچنین گفت، رییس سازمان برای رفع مشکلات مددجویان پشت نوبتی که تشکیل پرونده داده اند تلاش هایی کرده است تا این گروه بتوانند خدمات سازمان را دریافت نمایند .

نورانی ضمن تبریک روز کارمند به پرسنل این مجموعه افزود: وظیفه شناسی و زحمات پرسنل جهت خدمت به مددجویان قابل تقدیر است و به دلیل خوش خلقی و رعایت صبر نسبت به مددجویان به دلیل داشتن شرایط خاصشان ارزشمند میباشد که سختی های خاص خودش را دارد اگر چه همه مشکلات آنها حل نمیشود ولی شاید با قلم شما امکانات و وسیله ای به آنها داده شود که این ارزشمند است و امید واریم دولت مردان بتوانند برنامه ریزی های درست برای کارمندان و مردم داشته باشند .

 در پایان این نشست آقای نورانی به سوالات مطرح شده توسط پرسنل پاسخ دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز