مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۵۴۱۳
تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است
پنج مسکن مددجویی در شهرستان فیروزکوه و روستای امیریه و مهن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران؛ حمیدرضا ارجمندیان، مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است،گفت: کمیته امداد مسکن را به‌ عنوان یک مأموریت مهم و خدمت راهبردی در حوزه خدمت‌رسانی مددجویان قرار داده است به طوری که این مهم موجب رشد و توسعه سطح رفاه اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت نیز خواهد شد.

وی با اعلام تحویل پنج مسکن مددجویی در هفته دولت،افزود: سه مسکن شهری در شهر فیروزکوه و دو واحد بهسازی مسکن روستایی در روستاهای امیریه و مهن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ارجمندیان بیان کرد:  یک میلیارد ریال برای خرید سه مسکن مددجویی و بهسازی دو واحد مسکن روستایی از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این نهاد خرید٬ ساخت و بهسازی ۱۰ منزل مددجویی را برای سال جاری در برنامه دارد، گفت: از این تعداد شش واحد در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی است؛ زیر بنای هر منزل مسکونی بین ۵۰ تا ۶۰ متر مربع و سرانه در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۲۵۰ میلیون ریال و روستایی ۱۵۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اختصاص بیش از چهار میلیارد  ریال به بخش مسکن مددجویی در سال ۹۶ گفت: بیش از صد مورد خرید، ساخت، بهسازی، تعمیرات کلی و جزئی و تکمیل واحدهای نیمه تمام توسط کمیته امداد شهرستان فیروزکوه از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت های مردمی در سال جاری انجام می‌شود.

ارجمندیان با اشاره به اینکه درپنج ماهه ابتدای امسال برای خرید سه مسکن شهری و دو مسکن روستایی اقدام شده است،یادآور شد: برای این اقدامات یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت های مردمی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه همچنین به تعمیرات کلی و جزئی 10 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: برای این اقدام نیز 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت خیران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو خانواده تحت حمایت در نوبت خرید مسکن هستند که برای تامین آن به بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است، بیان کرد: خیران می توانند برای مشارکت در تامین کمک هزینه خرید مسکن نیازمندان با کمیته امداد شهرستان فیروزکوه همکاری نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ارجمندیان همچنین از برپایی یک غرفه از دستاوردهای مددجویان تحت حمایت در سالن ولیعصر فیروزکوه خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دستاوردهای کمیته امداد شهرستان فیروزکوه نیز در کنار سایر نهادها و سازمان ها به نمایش گذاشته شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه یادآور شد: این نمایشگاه از چهارم لغایت نهم شهریور ماه در سالن ولیعصر این شهرستان دایر است و علاقمندان می توانند دستاوردها و توانمندیهای خانواده های تحت حمایت این نهاد را از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ در غرفه کمیته امداد شهرستان فیرزوکوه بازدید نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز