رئیس شورای شهر شهریار :

رسیدگی به امور مساجد یکی از مطالبات اصلی شورای پنجم است

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۰۹۴۸۹
رسیدگی به امور مساجد یکی از مطالبات اصلی شورای پنجم است
مهدور رئیس شورای شهر شهریار ، مسجد را جایگاه عبادت و ارائه فعالیتها و رسیدگی به مشکلات مردم دانست و افزود : یکی از مطالبات اصلی شورای شهر و شهرداری رسیدگی به امور مساجد است .

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در سومین جلسه علنی شورای شهرکه رئیس رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار حضور داشت با اشاره به نقش و جایگاه مساجد ، مسجد را جایگاه عبادت و ارائه فعالیتها و رسیدگی به مشکلات مردم دانست و افزود : یکی از مطالبات اصلی شورای شهر در دوره پنجم را رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد .

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : در دوره چهارم شورای شهر طبق آمار اعلام شده بیشترین کمک ها ( از قبیل واگذاری و هدایای نقدی ) از سوی شورای شهر به مساجد در سطح منطقه صورت گرفته ، در دوره های قبل بدین این گونه نبوده است .

حجه الا سلام حیدری رئیس رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار در این جلسه ضمن تبریک به اعضای شورای شهر اعتماد مردم را مهمترین ذخیره برای خدمت گذاری دانست و در ادامه با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)  افزود : حضرت امیر می فرمایند ، پست ها و منصب ها میدان مردان خدا هستند و ایشان در جایی دیگر می فرمایند از دست دادن فرصت ها قطعا پشیمانی بدنبال خواهد داشت

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) تاکید کرد : این میدان برای شما باز است ، از فرصت پیش آمده استفاده کنید دیروز نوبت مردم بود و الان نوبت شماست .

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار در پایان سخنان خود مساجد را مهم‌ترین پایگاه فرهنگی در جامعه دانست و در ادامه تاکید کرد: در شهرستان شهریار بیش از 150 مسجد وجود دارد ، اعضای شورای شهر میتوانند از این پایگاه در جهت ارائه عملکرد و اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنند هر زمان که لازم باشد ما هم همراه شما خواهیم بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز