کمک خیران شمیرانی ۳ خانوار یتیم را صاحبخانه کرد

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۱۳۸۹۱
کمک خیران شمیرانی ۳ خانوار یتیم را صاحبخانه کرد
مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گزارشی از اجرای طرحهای مبتنی بر نیاز مددجویان تحت حمایت در این شهرستان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین خجسته فاضل مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در بخشهای مختلف به جامعه هدف با مشارکت خیران اثربخش می شود، گفت: مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد موجب هم افزائی برای رسیدگی موثر به خانواده های تحت حمایت این نهاد می شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد در بخشهای مختلف،نیازهای متعددی دارند، افزود: زمینه سازی برای مشارکت خیران برای رفع نیازهای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از رویکردهای مهم این نهاد است.

خجسته فاضل با بیان اینکه طرحهای مختلفی بر اساس نوع نیاز جامعه هدف این نهاد در طول سال اجرا می شود، ادامه داد: توسعه طرحهای مشارکتی مبتنی بر نیاز خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از جمله مسکن، جهیزیه، درمان و تحصیل از برنامه های اولویت دار حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات با اشاره به کمک هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی خیران شمیراناتی برای خرید مسکن مددجوئی در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: با کمک خیران شمیراناتی زمینه خانه دار شدن یک یتیم تحت حمایت در شهرستان ملارد فراهم شد.

وی گفت: کمک به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با تامین و تعمیر واحد مسکونی مناسب و مقاوم ،ایجاد بستر لازم در جهت جلب مشارکت های مردمی ،به منظور خانه دارشدن مددجویان از مهمترین وظایف  این نهاد است .

خجسته فاضل با بیان اینکه کمک به خرید مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود، افزود: برای خرید مسکن این یتیم تحت حمایت  ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات مسکن کمیته امداد، هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان توسط خیران شمیراناتی و ۱۵ میلیون تومان آورده مددجو بوده است که این آورده نیز سال گذشته توسط تعدادی از حامیان و خیران به عنوان ودیعه مسکن اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شیرانات همچنین به خرید مسکن مهر در شهر جدید پرند برای یکی دیگر از خانوارهای ایتام تحت حمایت این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای خرید مسکن این یتیم تحت حمایت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات مسکن کمیته امداد،۱۵ میلیون تومان توسط خیران شمیراناتی و  هشت میلیون آورده مددجو بوده است.

وی همچنین به کمک ۱۲ میلیون تومانی یکی دیگر از خیران شمیراناتی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این مبلغ نیز برای خرید مسکن خانوار ایتام تحت حمایت در منطقه ۱۶ تهران توسط خیر شمیراناتی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز