فرماندار شهرستان ملارد درجلسه ستاد اربعین :

پیاده روری اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۶:۳۴
کد خبر: ۶۱۸۳۲۱
پیاده روری اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است
خطیبی در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان ملارد با تاکید بر بسیج کلیه امکانات برای پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روری اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان ملارد که در محل فرمانداری برگزار گردید با تاکید بر بسیج کلیه امکانات برای پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روری اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است.
وی در این جلسه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است. وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره نمود و گفت: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است؛ این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

خطیبی افزود: واقعه عاشورا بزرگترین رویداد تاریخ بشری است و تاریخ رویدادی به بزرگی و عظمت عاشورا به خود ندیده است.

وی  با بیان اینکه برخی افراد توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارد و دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند گفت: یکی از راه های شریک شدن در ثواب پیاده روی اربعین، پذیرایی از این زائرین می باشد که باتوجه به اینکه موکب هایی توسط ستاد اربعین در عراق ایجاد شده است مردم می توانند در این امر شریک شوند. فرماندارگفت: سال گذشته مردم شریف وولایت مدارشهرستان ملارد بصورت نقدی وغیر نقدی کمک شایانی کردند که امیدواریم امسال هم مردم عزیزمان در کنار ما باشند.  

خطیبی با اشاره به اینکه در خصوص گرامیداشت اربعین حسینی همه دستگاه ها و اعضای ستاد باید در کنار هم با همکاری یکدیگر کارها را پیش ببرند تصریح کرد: اجرای برنامه ها مردمی است و برنامه ریزی ها و زیرساختها توسط کمیته ها انجام می پذیرد.
سپس هریک ازاعضاء مطالبی پیرامون موضوع جلسه بیان نموده بر هرچه با شکوه تر برگزارشدن وچگونگی جمع آوری  کمک های غیر نقدی و غیر نقدی  از سوی این شهرستان برای این مراسم معنوی تصمیم گیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز