کمک ۳۲ میلیون تومانی حامی تهرانی به ۲خانوار مددجوی

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۹:۰۵
کد خبر: ۶۱۸۴۴۷
کمک ۳۲ میلیون تومانی حامی تهرانی به ۲خانوار مددجوی
حامی طرح اکرام ایتام و محسنین 32 میلیون و 500 هزار تومان برای تأمین ودیعه مسکن و تعمیر مسکن دو خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه 12 تهران پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ محمدرضا موسوی، رئیس کمیته امداد منطقه 12 تهران با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت با مشارکت نیکوکاران برطرف می شود، گفت : یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 12 تهران مبلغ  32 میلیون و 500 هزار تومان برای کمک به دو خانوار ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

وی افزود: از این مبلغ 30 میلیون تومان برای کمک به تأمین ودیعه مسکن یک خانوار پنج نفره ایتام و مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان برای تعمیرمسکن یک خانوار دو نفره محسنین دارای سرپرست از کارافتاده و مبتلا به مشکلات قلبی با دختر دارای بیماری صعب العلاج پرداخت شد؛ همچنین وی  وسایل اساسی منزل شامل فرش، اجاق گاز، یخچال فریزر به ارزش دو میلیون تومان نیز  اهدا کرد.

موسوی با بیان اینکه این حامی نیکوکار شش سال است همکاری خود را با کمیته امداد منطقه 12 تهران با حمایت از 14 فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین آغاز کرده است گفت: وی علاوه بر کمک‌های تعهد شده در طرح اکرام  در مناسبت ها و موارد مورد نیاز کمک ها ی خود را به خانوارهای تحت حمایت اهدا می کند.

رئیس کمیته امداد منطقه 12 تهران بیان کرد:  اعتبارات کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیاز مددجویان نیست و در این بین خیران و حامیان نقش مهمی در سرعت بخشیدن به امر خانه دار کردن محرومان ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه تامین سرپناه مناسب برای محرومان ، انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید ، ساخت ، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از  برنامه های اصلی این نهاد است.، افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 12 تهران و یا شماره گیری سامانه گویای 7355 کمک های خود را به دست خانوار های تحت حمایت برسانند.

موسوی مطرح کرد: نیکوکاران می توانند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با پرداخت ماهیانه حداقل 30 هزار تومان برای هر یتیم یا فرزند محسنین، کمک های غیر نقدی در زمینه تأمین پوشاک ، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت ، ودیعه مسکن ، کمک های درمانی و کمک های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی ، فرهنگی ، اعزام به مشهد مقدس و کمک به تامین جهیزیه آنها را نیز عهده دار شوند .

 

نظر شما