سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران:

هدف کتاب برنامه، بودجه نویسی توانمندسازی مسئولین حوزه های فرهنگی اجتماعی است

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۴۰۹
هدف  کتاب برنامه، بودجه نویسی توانمندسازی مسئولین حوزه های فرهنگی اجتماعی است
حسین جعفری گفت، کتاب برنامه و بودجه نویسی با هدف آموزش و توانمندسازی مسئولین حوزه های فرهنگی-اجتماعی، دانشجویان رشته های مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدیریت شهری محله محور، دانش پذیران تک پودمان و برای توانمندسازی ارکان و فعالین مدیریت محله با زبانی ساده و مثال هایی کاربردی تالیف و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین جعفری سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران در خصوص انتشار کتاب برنامه و بودجه نویسی در مدیریت محله اظهار داشت : این کتاب با بهره گیری از علوم مدیریت و تجربه اساتید در زمینه مدیریت و برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مخصوصا در سطح خرد محله ای منتشر شده است.

وی گفت: این کتاب با هدف آموزش و توانمندسازی مسئولین حوزه های فرهنگی-اجتماعی، دانشجویان رشته های مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدیریت شهری محله محور، دانش پذیران تک پودمان و برای توانمندسازی ارکان و فعالین مدیریت محله با زبانی ساده و مثال هایی کاربردی تالیف و منتشر شد.

جعفری ادامه داد: توجه به اصول و مبانی هر علمی می تواند معرف گام نهادن در مسیر درست و انتخاب آگاهانه باشد که موجب کاهش پیامدهای منفی و افزایش پیامدها و بروندادهای مثبت در عملکرد سازمان ها به ویژه سازمان ها و موسسات فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تهران می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه و بودجه نویسی درمدیریت به ویژه مدیریت محله می تواند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی درحوزه شهری راشکوفا کند.

جعفری یادآور شد: این کتاب در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی و در شهر تهران در دسترس عموم می باشد و علاقمندان می توانند این کتاب را خریداری کنند.

 

 

نظر شما