محمدحسین مقیمی در جمع نخبگان شهرستان بهارستان:

مردم ولی نعمت مسئولان هستند

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۵:۱۱
کد خبر: ۶۲۵۱۷۲
مردم  ولی نعمت مسئولان هستند
استاندار تهران در جمع نخبگان شهرستان بهارستان، مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و تاکید کرد: مردم ایران با حضور همیشگی در پای صندوق های رأی به دشمن نشان داده اند که همواره مدافع انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، محمدحسین مقیمی در جمع نخبگان، حافظان قرآن، فعالان سیاسی، اجتماعی، جمعی از اساتید و ورزشکاران شهرستان بهارستان گفت: در جلسات و کارگروه هایی که در سفر به شهرستان بهارستان داشتیم مشکلات و مسایل شهرستان در بخش های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

وی افزود: جایگاه اداری بهارستان با توجه به جمعیت ٦٠٠ هزار نفری شهرستان در جلسات امروز مطرح شد و در خصوص وضعیت محیط زیست، بانوان، آمایش سرزمین، صنایع و اصناف، اشتغال و کارآفرینی،راه سازی و مترو، نیازهای آموزشی و بهداشت و درمان، آب و فاضلاب شهری و روستایی و برای کانال محمدیه و سایر مسایل شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.

مقیمی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط خاص بین المللی قرار داریم تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا همه تلاش خود را به کار بسته است تا توافق برجام را به انزوا ببرد، برجامی که با کمک رییس جمهور ،وزیر امور خارجه و کارشناسان خبره به نتیجه رسید و آثار آن  دیده می شود.

وی با اشاره به برخورد نا مناسب ترامپ با نام خلیج فارس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت:  سخنان رییس جمهور کشورمان در مقابل سخنان ترامپ بسیار غرور آفرین بود و به دنبال آن هر ایرانی به خود افتخار می کند.

مقیمی ادامه داد: همه ما تلاش می کنیم تا نظرات مقام معظم رهبری و رییس جمهور عملی شود و در اقتصاد خود را تقویت کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه تخصص نخبگانی که در این جمع حضور دارند از حافظان قرآن تا دانش پژوهان شهرستان ارزشمند است گفت: همه برای سازندگی کشور تلاش می کنیم و اینکه یک نخبه به مسایل علمی کشور می پردازد  تا اقتصاد مقاومتی در  مقابل  هجمه ها مقاوم باشد  ارزشمند است.

مقیمی تصریح کرد: همه ما ایرانیان در هر بخش و کسوت و شغلی که هستیم وظیفه داریم کشور را در مقابل دشمنان مقاوم کنیم ، تلاش دشمن ایجاد مانع بر سر ما است و باید همه نیروها و فعالان متحدانه حرکت کنیم.

وی مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و تاکید کرد: مردم ایران با حضور همیشگی در پای صندوق های رأی به دشمن نشان داده اند  که همواره مدافع انقلاب اسلامی هستند.

استاندار تهران گفت: به عنوان نماینده دولت در استان تهران وظیفه دارم به تک تک خواسته های مردم توجه کنم و برای حل مشکلاتشان با همکاری تلاش کنیم .

وی توجه به سازمان های مردم نهاد را مهم دانست وافزود: همه را در بخش های مختلف وارد مسایل کشور کنیم.  و به منتقدان اجازه دهیم سخن خود را بگویند و راه خود را اصلاح کنیم.

مقیمی گفت: بخشداران و فرمانداران  باید مسیر را برای حضور مردم در مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سایر بخش ها باز کنند.

 

نظر شما