کیانی بعد از کسب پنجمین مدال طلا:

سطح رقابت های امسال بسیار بالا بود

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۵۳۱۰
سطح رقابت های امسال بسیار بالا بود
ناهید کیانی بعد از کسب پنجمین مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور گفت: سطح مسابقات امسال بسیار بالا بود اما من به مدالی غیر از طلا فکر نمی کردم.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، ناهید کیانی تکواندوکار وزن چهارم تیم تهران، در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیان کرد: من پیش از این دو مدال طلای کشور در رده نوجوانان و دو مدال طلای کشوری در بزرگسالان را در کارنامه خود داشتم امسال هم توانستم پنجمین مدال طلایم را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: سطح رقابت های قهرمانی کشور امسال بسیار بالا بود و تمامی ملی پوشان شرکت کرده بودند، همین کار را سخت تر کرده بود، ولی من از ابتدا فکر می کردم طلا بگیرم و به هدفم رسیدم، تیم تهران هم بسیار باهم همدل بودند و تکواندوکاران خوبی را در اختیار داشتیم در نهایت هم قهرمان شدیم.

تکواندوکار طلایی تیم تهران، درباره تغییر وزن خود در پیکارهای امسال گفت: من پیش از این در وزن دو مبارزه می کردم ، اما نظر مربیانم این بود که به وزن پنج بروم که نپذیرفتم ، در نهایت در وزن چهار مبارزه کردم و موفق بودم.

کیانی، جدی ترین رقیب خود را تکواندوکار ملی پوش گیلانی می داند، وی در این خصوص توضیح داد: همه رقیبانم خوب بودند، اما در پای فینال با تکواندوکار گیلانی مبارزه کردم که ملی پوش بود و تا حدودی من را اذیت کرد و می توانم بگویم جدی ترین حریفم بود که در آخر مدال برنز گرفت.

دارنده مدال طلا وزن چهار رقابت های قهرمانی کشور، درباره وضعیت تمریناتش گفت: من ۱۹ سال سن دارم و ۱۲ سال است که تکواندو کار می کنم و زیر نظر ندا زارع بودم، قبل رقابت های قهرمانی کشور هم همراه تیم ملی تمرین می کردم بعد از آن به اردوی تهران ملحق شدم و به محض پیوستن به تیم تمرینات سرعتی را آغاز کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز