عبدالوند به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت:

ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده است

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۹:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۶۵۵
ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، احمد عبدالوند افزود: نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان، به ویژه کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی بر عهده دارند، تبریک می گویم.

وی ادامه داد: بی شک ورزش شهرستان شهریار، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های آسیایی و جهانی گردید.

عبدالوند تاکید کرد: ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز