شهردار جدید شهر قدس اظهار کرد:

شهرداری قدس دارای نیروهای انسانی غنی و توانمند است

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۱:۱۳
کد خبر: ۶۲۶۷۵۲
شهرداری قدس دارای نیروهای انسانی غنی و توانمند است
مسعود مختاری گفت: منابع نیروی انسانی و مالی، ارکان هر مجموعه‌ای هستند که خوشبختانه شهرداری قدس غنی از نیروی انسانی توانمند است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، مسعود مختاری، شهردار جدید شهر قدس گفت: با افتخار امروز به صورت رسمی در خدمت شما هستم و فرصت خدمت در کسوت شهرداری قدس را از الطاف خداوند متعال می‌دانم .

 وی با بیان اینکه با همتی که از مسئولین شهرداری سراغ دارم، یقین دارم روندی که از گذشته آغاز شده است ادامه خواهد یافت، افزود: منابع نیروی انسانی و مالی، ارکان هر مجموعه‌ای هستند که خوشبختانه شهرداری قدس غنی از نیروی انسانی توانمند است. از اعضای محترم شورا کمال تقدیر و تشکر را دارم که به بنده اعتماد کردند و از خداوند می‌خواهم توان دهد تا بتوانم پاسخ این اعتماد را با اقدامات مطلوب بدهم.

مختاری کارهای انجام شده در شهرداری را بسیار مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: از پرسنل شهرداری بخصوص آقای هرمزی که در این مدت امانتدار خوبی بودند تشکر و قدردانی می‌کنم. دست یاری به سمت پرسنل و همکاران محترم دراز می‌کنم و از دوستان می‌خواهم تجربیات خود را انتقال دهند. انشاءالله حوزه‌ به حوزه در خدمت دوستان خواهیم بود و در جلسات داخلی مشکلات‌شان را خواهیم شنید. امیدوارم خداوند این توان را بدهد که در راه خدمت به مردم سربلند بوده و امانتدار خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه در جلسات شورا نیز تنها یک خواسته داشتم و آن کار و کار و کار بود، افزود: باید با کار و تلاش خود جواب اعتماد اعضای شورا که نمایندگان ملت هستند را بدهیم. باید از ظرفیت شورا نهایت استفاده ببریم که حلقه رابط بین شما و مردم هستند و خواسته‌های مردم را به شما انتقال می‌دهند و از شما هم در میان مردم دفاع می‌کنند.

مختاری،خاطرنشان کرد: عمر خدمت کوتاه است و وقتی به گذشته برمی‌گردم می‌بینم فرصت کم است و باید از همین امروز تلاش خود را آغاز کنیم.

نظر شما