معاون فرماندار رباط کریم:

مدیریت اصولی بر فضاهای مجازی مانع از آسیب‌های احتمالی می شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۵:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۰۷۶
مدیریت اصولی بر فضاهای مجازی مانع از آسیب‌های احتمالی می شود
ارجستانی فضاهای مجازی را آسیب دیگری برای جوانان و نوجوانان دانست و ادامه داد: مدیریت اصولی بر این فضاها می‌تواند مانع از آسیب‌های احتمالی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛  محمد ارجستانی   در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه سعادت آسیب‌پذیری مردم را در حوادث و بلایا یک آسیب جدی برشمرد و افزود: پدافند غیر عامل به کارگیری غیر مسلحانه است که زیر ساخت های لازم را برای آمادگی بیشتر در مقابل حوادث احتمالی مهیا می کند که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا مردم و امدادگران و مسئولین ذی‌ربط بتوانند اقدامات کمک‌رسانی و امداد را انجام دهند.

وی افزود: در بسیاری از حوادث تجمع بیش‌ازحد مردم کار امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و عملاً خود زمینه‌ساز مشکلات بیشتری می‌شود.

معاون فرماندار، فضاهای مجازی را آسیب دیگری برای جوانان و نوجوانان دانست و ادامه داد: مدیریت اصولی بر این فضاها می‌تواند مانع از آسیب‌های احتمالی شود.

وی افزود: برخی از بازی‌های اینترنتی و فضاهای مجازی ممکن است با هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی ما مغایر باشد و باید این آگاهی به دانش آموزان داده شود تا بتوانند از آسیب‌های آن در امان بمانند.

ارجستانی گفت: بهتر است فرهنگ سازی و آمادگی در مقابل حوادث را ار مدرسه و با دانش آموزان شروع کنیم.

وی در پایان سخنان خود بر این نکته تأکید کرد که انجام مانور پدافند غیرعامل در مدارس می‌تواند حساسیت‌ها را بالا برده و توجه و آگاهی را در این خصوص افزایش دهد.

شایان ذکر است که این مانوربا حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ، نیروی انتظامی ، اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر با مشارکت دانش آموزان اجرا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز