مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران عنوان کرد

اعزام چهار هزار نفری در پیاده روی اربعین به کربلای معلی

۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۰:۱۲
کد خبر: ۶۳۲۵۴۳
اعزام چهار هزار نفری در پیاده روی اربعین به کربلای معلی
محسن ولیئی گفت: در حدود چهار هزار نفر امسال برای پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در تشریح فعالیت های این نهاد در پاسخ به سوال خبرنگار برنا اظهار داشت : در سالهای اخیر اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال برای این نهاد تصویب شده است .

وی ادامه داد :فعالیت های خوبی که در سال 96 تا کنون  صورت گرفته است  می توان به افزایش دو ونیم برابری مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد که خوشبختانه پس از چند دهه این اتفاق رخ داد و از ابتدای سال جاری اجرایی شد.

وی گفت:  در حوزه اشتغال نیز سهمیه ما از 53 میلیارد تومان در سال گذشته به 187میلیارد تومان در سالجاری افزایش یافته است. یعنی تقریبا 3/5 برابر و در زمینه ی مستمری هم افزایش 2/5برابری مستمری خانواده های تحت پوشش بوده که نوید بخش فعالیت های خوبی می باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) تهران افزود : با کمک عزیزان در امور مساجد برای نخستین بار در جهت کمک نیازمندان برای تامین جهیزیه در طرحی تحت عنوان " هر مسجد یک جهیزیه " همکاری کردیم و  در این زمینه 500 مسجد در تهران فعال شدند و برای تامین جهیزیه تلاش هستند که انشاالله  در ماه آینده به این  500نوع عروس نیازمند جهیزیه اهدا می شود و با سربلندی به خانه بخت خواهند رفت.

ولیئی در خصوص فرارسیدن اربعین حسینی و تدارک و اعزام مددجویان تحت پوشش به کربلای معلی گفت :  کمیته امداد برنامه های خاصی در زمینه ی پیاده روی اربعین حسینی تدارک داده است.

وی افزود : سه برنامه در اربعین داریم ، درکلیه مسیرهای راه پیمایی اربعین چه در داخل کشور چه در داخل کشور عراق صندوق هایی را برای جمع آوری کمک مردمی و صدقات زائرین نصب کردیم ، همچنین در  حدود 4 هزار نفر از مدد جویان کمیته امداد در استان تهران با کمک خیرین و حمایت های این عزیزان به عراق برای زیارت اعزام می کنیم .

وی اضافه کرد : جا ماندگان از پیاده روی اربعین در پیاده روی نمادین از میدان امام حسین (ع)  تا حرم عبدالعظیم (ع) شرکت خواهند کرد که در طول این مسیر پایگاهی ایجاد می شود که خدماتی را به زایرین ارایه می دهند . برای دریافت کمک ایستگاههای صلواتی برپا می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام تهران در پایان از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و سومین  نمایشگاه مطبوعات تهران به جهت تعداد جمعیت بازدید کننده و فعالیت این خبرگزاری تمجید کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز