فرمانده سپاه پردیس:

بسیج سازندگی اماده دریافت کمکهای مردمی است

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۰:۴۰
کد خبر: ۶۳۷۲۴۰
بسیج سازندگی اماده دریافت کمکهای مردمی است
فرمانده سپاه شهرستان پردیس از آمادگی بسیج سازندگی جهت جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق آسیب دیده خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، سرگرد پاسدار حمیدرضا توسلی پور فرمانده سپاه شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار  برنا در پردیس ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با آنها اظهار داشت: بسیج همواره سعی کرده با اقدام انقلابی و جهادی مرهمی بر دل دردمندان جامعه باشد.

وی ادامه داد: پس از حادثه رخ داده در استانهای غربی کشور بسیج سازندگی این شهرستان نیز اقدام به دریافت و جمع آوری کمکهای مردمی برای آسیب دیدگان کرده است.

توسلی پور خاطر نشان کرد: کلیه پایگاههای بسیج در مساجد سطح شهرستان آماده اند تا همانند نهادهایی دیگر مثل هلال احمر و بهزیستی کمکهای مردمی را تحویل گرفته تا به مناطق آسیب دیده ارسال کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تاکید کرد: با توجه به مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان تصور میشود یکی از موردنیازترین اقلام خون باشد.

توسلی پور توضیح داد: از آنجاییکه گروه خونی او منفی برای تمامی گروه های خونی قابل استفاده است، این افراد میتوانند نقش مهمی در تامین این نیاز حیاتی آسیب دیدگان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان این منطقه با مراجعه مکرر خود اعلام کرده اند آمادگی لازم را برای حضور در مناطق آسیب دیده و خدمت رسانی به مردم دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز