فرماندار قرچک تذکر داد:

برخورد جدی با مدیران کم کار

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۷۲۵۳
برخورد جدی با مدیران کم کار
فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه پیگیری دستورات صادر شده در جلسات ملاقات مردمی به ادارات هستیم افزود: با مسوول قرچکی که به مشکلات مردم بی اعتنا باشد برخورد جدی می شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران، ملاقات مردمی مسعود مرسلپورفرماندار شهرستان قرچک با هدف رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان مطابق روال هر هفته برگزار شد.

در این برنامه نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ضمن بررسی مشکلات مراجعه کنندگان، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

مسعود مرسلپور در حاشیه برگزاری جلسه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با شهروندان قرچک افزود: تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات مشهروندان خوب قرچکی و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط سالم و مفید مردم با دستگاه ذیربط قرار می دهیم.

وی یادآور شد: در جلسات ملاقات مردمی با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان، دستوراتی به ادارات صادر می شود که اجرای آنان مورد رصد و پیگیری قرار خواهد گرفت و هر مسئولی که نسبت به مشکلات مردم بی اعتنا باشد، با آن مسوول برخورد جدی می شود.

گفتنی است با توجه به اینکه برنامه ملاقات مردمی از اهم تاکیدات دولت تدبیر و امید و استاندار تهران است، فرماندار شهرستان قرچک به صورت هفتگی و رودرو در دفتر کار خود با مردم دیدار و گفتگو می کند.

 

نظر شما