رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس تاکید کرد:

سند تحول بنیادی و برنامه توسعه ایی مد نظر مقام معظم رهبری باید بیشتر مورد توجه دانشگاهیان و اساتید قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۸:۳۷
کد خبر: ۶۳۸۲۱۰
سند تحول بنیادی و برنامه توسعه ایی مد نظر مقام معظم رهبری باید بیشتر مورد توجه دانشگاهیان و اساتید قرار گیرد
جلسه هم اندیشی وهمفکری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، دکتر مهدی فتح الله با اعضای هیات علمی در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی واحد، درهفته جاری برگزار شد.

  به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،  دکترمهدی فتح الله  در جلسه هم اندیشی با هیات علمی ضمن تسلیت واقعه ناگوار زلزله غرب کشور و از دست دادن تعداد ازهموطنان در این اتفاق ناخوشایند؛ گفت: اگرچه بلایای طبیعی اتفاق می افتد، اما باید علاج واقعه را قبل از وقوع کرد تا آمادگی بیشتر و خسارات کمتری در بحران شاهد بود.

وی در ادامه همین موضوع افزود: مردم نوع دوست ایران در همان اوایل این اتفاق کمک های بشر دوستانه را به منطقه ارسال و این واحد دانشگاهی نیز با هماهنگی بسیج دانشجویی کمک های مردمی را جمع آوری ومقرر شد برای کمک رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه پیش قدم شده واقداماتی را انجام دهند  و امیدواریم  با این کار، سهم کوچکی دربهبود و التیام زلزله زدگان غرب کشور داشته باشیم.

  فتح الله دربخش  دیگری ازسخنان خود با اشاره به اهداف تشکیل جلسه گفتمان با اساتید فرهیخته و ایجاد همدلی بیشتر بین مجموعه دانشگاهی؛ خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادی جمهوری اسلامی ایران وبرنامه توسعه ایی که مد نظر مقام معظم رهبری ومقامات مسوول است؛ باید بیشتر مورد توجه دانشگاهیان و اساتید قرار گیرد.

  وی با بیان این مطلب که این سند چشم انداز؛ ایران را به  یک  کشورتوسعه یافته تبدیل می کند، افزود: قدر مسلم توسعه یافتگی یک امر همه جانبه است ونمی توان انتظار داشت سیستم های در حال توسعه  دچار نقصان نشوند.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در ادامه یادآور شد: ما باید در رفع نواقص ودستیابی به تحول بنیادی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همت گماریم.

  این مقام مسئول  گفت: نسل دانشجویی چند دهه قبل با نسل حاضر از نظر تفکر، فرهنگ ، بینش، اندیشه های فکری، فرهنگ ونوع رفتارتغییر کرده است؛ لذا باید این مهم را درامور آموزش وتدریس  رعایت کنیم.

  دکتر فتح الله تاکید کرد: اساتید و هیات علمی دانشگاه می توانند در اتاق فکر، طرح های خود را مطرح تا با پیگیری های لازم به نتیجه برسانیم.

مهدی فتح الله در خاتمه خاطر نشان کرد: ما باید شرایطی ایجاد کنیم که دروهله اول اساتید و دانشجویان بتوانند حل مسئله کنند وما نیزدر بین دانشجویان، با اتخاذ تدابیر لازم در رفع مشکلات و مسائل موجود در محیط دانشگاهی همت و در جهت توسعه همه جانبه واحد دانشگاهی تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز