مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ورامین :

کسبه و عموم مردم از وجود تاکسی در خیابان طالقانی ورامین ناراضی هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱:۰۷
کد خبر: ۶۴۰۰۹۹
کسبه و عموم مردم از وجود تاکسی در خیابان طالقانی ورامین ناراضی هستند
جمعی از رانندگان تاکسی خط ورامین - پیشوا صبح امروز با تجمع در میدان امام (ره ) ورامیبن خواستار حضور در خیابان طالقانی برای جابجایی مسافران شدند.

  به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،جمعی از رانندگان تاکسی خط ورامین - پیشوا صبح امروز با تجمع در میدان امام (ره ) ورامین خواستار حضور در خیابان طالقانی  برای جابجایی مسافران شدند.

 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ورامین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  برنا  در خصوص مشکل رانندگان تاکسی خط ورامین - پیشوا گفت : هیچگاه در میدان امام و خیابان طالقانی ایستگاه تاکسی خط ورامین - پیشوا وجود نداشته است و حضور تاکسی ها در این خیابان  از ابتدا غیر قانونی بوده است.

 مهمان نواز گفت : رانندگان تاکسی باید در ایستگاه مشخص  مستقر شوند  و چون در این خیابان ایستگاه تاکسی برای این خط وجود ندارد  به برخی رانندگان تاکسی تذکر دادیم .      

 وی افزود: عرض خیابان  طالقانی و محدودیت های میدان امام(ره ) اجازه نمی دهد تاکسی های خط ورامین - پیشوا در این میدان  و خیابان طالقانی  حضور داشته باشند و مانند گذشته ایستگاه تاکسی این مسیر  در میدان رازی و خیابان شهید زواره  برقرار است.

 وی به شکایت های متعدد کسبه و اهالی خیابان و کوچه دکتر موسوی اشاره کرد و افزود: در طول هفته بارها کسبه و  اهالی از تراقیک و مشکلات وجود تاکسی ها  به تاکسیرانی شکایت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز