خطیب جمعه شهرستان دماوند:

همه جوانان هوشیار باشند و بدانند که قرآن و اهل‌بیت (ع) از هم جدا شدنی نیستند/ وظیفه بسیج کسب اخلاص و جلب رضایت خداوند متعال است

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۹:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۸۷۰
همه جوانان هوشیار باشند و بدانند که قرآن و اهل‌بیت (ع) از هم جدا شدنی نیستند/ وظیفه بسیج کسب اخلاص و جلب رضایت خداوند متعال است
حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت، خط و انحراف فکری همیشه وجود دارد و باید همه جوانان هوشیار باشند و بدانند که قرآن و اهل‌بیت (ع) از هم جدا شدنی نیستند و ملاک حق و حقیقت همواره حضرت علی ابن ابی‌طالب (ع) و بیانات ایشان است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌ دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: در ماه محرم و صفر جمعیت بسیار زیادی در حسینیه‌ها حضور می‌یابند و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم؛ از اکنون باید برای محرم و صفر سال آینده برنامه‌ریزی کنیم و برای ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) گام‌های بلندتری برداریم.

وی افزود، مسؤولان هیأت‌های مذهبی و روحانیان ضعف‌ها و قوت‌های خود را بررسی کنند و ببینند که برای سال‌های آینده چه کاری می‌توانند انجام دهند.

امام جمعه دماوند، در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین در کشور تشکیل شد و علت آن نیز مقابله با شرارت‌های آمریکا و تهدیدات او بود.

فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: اکنون که بسیجیان همه آحاد جامعه هستند، باید برای مبارزه با بی‌عدالتی، استبداد، فاصله طبقاتی و فسادهای عملی و فکری و غرق شدن در شهوات تلاش کنند. 

وی تاکید کرد، وظیفه بسیج، کسب اخلاص و احساس وظیفه دانستن، تلاش، مجاهدت، کار و جلب رضایت خداوند متعال است.

امام جمعه دماوند  با اشاره به یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: در بهار آزادی عراق و سوریه جای شهدای خالی است؛ باید از سپاه قدس و فرمانده سپاه اسلام سردار سلیمانی قدردانی کنیم.

فتاح دوماندی با بیان اینکه ۶ سال دشمنان در دو کشور عراق و سوریه خون ریختند، تصریح کرد: داعش با جنایت‌های فراوانی که داشت، خود را ابتدا مجری اسلام و بر حق نشان داد و به جوانان و مردم چنین القا کرد که آنچه ما می‌گوییم درست و حق است؛ درست همچون کاری که معاویه، یزید و سپاه بنی‌امیه و بنی‌عباس انجام دادند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: خط و انحراف فکری همیشه وجود دارد و باید همه جوانان هوشیار باشند و بدانند که قرآن و اهل‌بیت (ع) از هم جدا شدنی نیستند و ملاک حق و حقیقت همواره حضرت علی ابن ابی‌طالب (ع) و بیانات ایشان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز